  • 1. Data: 2010-10-26 23:40:18
    Temat: kalibrator Eye One Display 2 i problem pod Win 7
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam,
    Wrzucam to jako ciekawostke i byc moze jako pomoc dla osoby, ktora
    napotka ten sam problem. Mam Win7 Ultimate 64 bit, jakis czas temu
    zainstalowalem najnowsza wersje Match 3, skalibrowalem ekrany i
    wszystko bylo slicznie. Niedawno wyskoczylo przypomnienie o odswiezeniu
    kalibracji. Podlaczylem zatem kolorymetr, program wykryl urzadzenie,
    kliknalem Dalej, ale pojawil sie tylko komunikat mowiacy, ze program nie
    moze prorozumiec sie z urzadzeniem. Probowalem kilka razy,
    przeinstalowalem Match 3. Dalej to samo. Zainstalowanie najnowszych
    driverow grafiki rowniez nie przynioslo rezultatu. Ostatecznie
    postanowilem dla czystego sumienia zmienic profil wyswietlania
    interfejsu z nieco zmodyfikowanego podstawowego Windows na Aero...
    TA DA - kalibracja przebiegla bez najmniejszego problemu.
    Juz myslalem, ze latwiej jest zrozumiec komputery niz kobiety ale
    po tym doswiadczeniu chyba zmienie zdanie ;]
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-28 09:28:27
    Temat: Re: kalibrator Eye One Display 2 i problem pod Win 7
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010, raviz wrote:

    > zmienic profil wyswietlania interfejsu z nieco zmodyfikowanego podstawowego
    > Windows na Aero...
    > TA DA - kalibracja przebiegla bez najmniejszego problemu.

    Dobrze wiedzieć.
    Widać wszystko testują tylko dla usera włączającego komplet bajerów :]

    pzdr, Gotfryd