  • 21. Data: 2014-04-06 20:56:24
    Temat: Re: kabel S-VHS
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 19:35:12 UTC+2 użytkownik tusk, donald tusk napisał:
    > bawił się Ktoś tu kabelkami audio video? mam taki problem, zrobiłem
    >
    > sobie kabelek do komputera, a właściwie dwa... jeden 1m, a drugi 2,5m...
    >
    > oba kabelki zbudowane jako 4 oddzielne nieekranowane żyły L C i masy...
    >
    > przy pierwszym obraz jest dobry, a przy drugim nie dość że obraz brzydki
    >
    > to jeszcze w głośnikach słychać buczenie...
    >

    > może Ktoś wie o co chodzi?

    Jako żył powinieneś użyć drutu wyciągniętego z zardzewiałej siatki.

  • 22. Data: 2014-04-06 22:45:59
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-04-05 19:35, tusk, donald tusk pisze:
> [...]
    > przy pierwszym obraz jest dobry, a przy drugim nie dość że obraz brzydki
    > to jeszcze w głośnikach słychać buczenie...

    nie wie Ktoś tu jak w thunderbirdzie zmienić nazwę użytkownika dla newsów?

    Plusk i kolejny raz wtopiłeś łeb głęboko w pisuarze.

  • 23. Data: 2014-04-06 22:49:48
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-04-06 18:57, tusk, donald tusk pisze:

    > dupa, nawet po dodaniu nowego konta dalej wali starym nickiem, Ktoś wie
    > o co chodzi?

    WRÓCIŁEM!!!!!!!!!!!!!! JEBAĆ EUROPĘ!!!!!!!!!!!!

    Myślę, że ze swoim intelektem na poziomie pisuaru oraz słownictwem z tegoż
    poziomu raczej nadajesz się do Rosji lub dalej, do Azji niż do Europy. Tam
    nowoczesność,. której taki parafianin nie jest w stanie ogarnąć. Zostaw też
    elektronikę. Za wysokie progi intelektualne. Zajmij się np. zamiataniem
    psich kup lub czymś podobnym.

  • 24. Data: 2014-04-07 13:08:37
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Plusk i kolejny raz wtopiłeś łeb głęboko w pisuarze.

    a co tam ostatnio w europie? chłopaczki jakby przycichli... coś się
    kroi? kogoś znowu wydymają?

  • 25. Data: 2014-04-07 13:56:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-04-06 22:49, Jan wrote:

    (ciap)

    > WRÓCIŁEM!!!!!!!!!!!!!! JEBAĆ EUROPĘ!!!!!!!!!!!!
    >

    > Myślę, że ze swoim intelektem na poziomie pisuaru oraz słownictwem z
    > tegoż poziomu raczej nadajesz się do Rosji lub dalej,
    (ciap)

    Weź, nie obrażaj Rosji ;-)

    Włodek