  • 41. Data: 2020-02-26 07:39:22
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --W tym filmie rzeczywiscie jest troche patologii i troche smiechu
    jednoczesnie:
    - autka cofajace szybko i niebezpiecznie po chodniku

    to sie kwalifikuje do odebrania PJ i skierowania na badania lekarskie

    > - ludzie nie znajacy prawa i wykłucajacy sie o niefilnowanie

    ntg ale to zwykle dzbany :-)

    --Ale dla mnie taka sama głupotą jest ktos kto w poczuciu obywatelskiego
    obowiązku probuje własnym ciałem zastawiac przejazd, utrudniac przejazd
    etc. nawet osobie łamiącej przepisy.

    awanturnik z tego programisty ot co :-) w innym linku jest ze babka mu przygadala
    zamiast spierdalac po cichu

    --Mniej chamstwa, wiecej wyrozumiałosci z obu stron, prosze Pana!
    Tak juz mam ze głupote nazywam głupotą - sorry. Taki klimat ;-D

    klimat rosyjski, stamtad przyszla moda na burakow chodnikowych

  • 42. Data: 2020-02-26 07:56:53
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Nie bede robił z siebie głupka wskakujac pod cofajacy pojazd tylko po to
    zeby pokazac jaki to kierowca zły a jaki ja poprawnie swietojebliwy.

    zwlaszcza ze na nagraniu widac ze pojazd juz byl w ruchu wiec 200 mu sie nalezalo

  • 43. Data: 2020-02-26 10:08:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-25 o 12:37, Queequeg pisze:
> [...]
    11,sad-ukaral-go-grzywna-za-blokowanie-samochodu-jad
    acego-po-chodniku.html

    > Paywall.

    > I za to powinien odpowiedzieć przed sądem. Ona za potrącenie i jazdę po
    > chodniku, on za bezprawne uniemożliwienie korzystania z jej samochodu.

    Z czego wywodzisz bezprawność?

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2020-02-26 10:54:41
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-26 o 10:08, Liwiusz pisze:

    >>> https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,257256
    11,sad-ukaral-go-grzywna-za-blokowanie-samochodu-jad
    acego-po-chodniku.html

    > Z czego wywodzisz bezprawność?

    Z braku przepisu legalizującego blokowanie jej pojazdu.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2020-02-26 11:05:18
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 26, 2020 at 7:00:37 PM UTC+9, RadoslawF wrote:

    11,sad-ukaral-go-grzywna-za-blokowanie-samochodu-jad
    acego-po-chodniku.html

    > Z braku przepisu legalizującego blokowanie jej pojazdu.

    A gdzie przepis legalizujący pisanie przez ciebie bzdur?

  • 46. Data: 2020-02-26 11:50:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Niezła patologia ;-)
    >https://youtu.be/G4HumWjOyd0

    A Shrek tak chwalil stoleczna kulture :-)

    Tylko moment - w wiekszosci jesli nie wiecej, to widze jakies duze
    placyki, wrec zachecajace do parkowania, tylko ... wjazdu na nie nie
    ma ?
    I "trzeba" przez przejscie ?

    Specyfika terenowa Warszawy, czy wladza sobie wymyslila "wyrzucimy
    samochody, zlikwidujemy parkingi" ?

    J.

  • 47. Data: 2020-02-26 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > --Mniej chamstwa, wiecej wyrozumiałosci z obu stron, prosze Pana!
    > Tak juz mam ze głupote nazywam głupotą - sorry. Taki klimat ;-D
    >

    > klimat rosyjski, stamtad przyszla moda na burakow chodnikowych

    Mam wrażenie ze w swoim zacietrzewieniu nie słuchasz co do ciebie mowie i
    dlatego probujesz mnie postawic po jednej ze stron.

    BTW czy jak słyszysz ze ktos klnie na ulicy to probujesz go obywatelsko
    zatrzymac? Albo chociaz uwiecznic fakt wykroczenia i przesyłasz słuzbom?
    A jak samemu ci sie zdarzy to robisz wtedy obywatelską samopodpierdolke?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 48. Data: 2020-02-26 13:19:03
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 26, 2020 at 8:59:54 PM UTC+9, Budzik wrote:
> [...]
    > zatrzymac? Albo chociaz uwiecznic fakt wykroczenia i przesyłasz słuzbom?
    > A jak samemu ci sie zdarzy to robisz wtedy obywatelską samopodpierdolke?

    Jednak próba rozjechania przez auto, które nie miało się prawa tam znaleźć, człowieka
    stojącego w miejscu, w którym ma prawo stać, czyli na chodniku - to trochę inny
    ciężar gatunkowy niż przeklinacz.

  • 49. Data: 2020-02-26 16:59:31
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 26.02.2020 o 02:07, j...@j...org pisze:

    > Przejdź się po dowolnym chodniku, na którym wolno parkować. I napisz,
    > czy podobają ci się plamy po oleju. Jak podobają, to wylej sobie
    > przed domem parę litrów oleju, dla ozdoby.

    Czyli dorożka z obsrywającym koniem już jest OK, bo takie harce
    widziałem na rynku/chodniku w Krakowie.

  • 50. Data: 2020-02-26 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@j...org ...

    > Jednak próba rozjechania przez auto, które nie miało się prawa tam
    > znaleźć, człowieka stojącego w miejscu, w którym ma prawo stać,
    > czyli na chodniku - to trochę inny ciężar gatunkowy niż przeklinacz.

    Proba rozjechania - tak.
    Ale przeciez obaj wiemy ze to były przepychanki a nie "proba
    rozjechania"...

    Przewinieniem było złe parkowania a cała reszta to tylko efekt nakrecania
    sytuacji.

    No i teraz pytanie co gorsze - przeklinanie czy złe parkowanie?
    I czy mamy prawo ot tak sami to wartosciowac...?
    No wiec? Podpierdalasz sie? ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji