  • 11. Data: 2015-12-26 22:33:55
    Temat: Re: jechał pod prąd
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 26 Dec 2015 20:52:52 +0100, t-1 napisał(a):

    > Bo aktualnie nie należysz?

    Ale nie chodzi o eliminowanie kierowców ze względu na wiek, a o to żeby w
    jakiś sposób kontrolować ich zdrowie.

    I raczej nie tylko starych, a wszystkich - tyle że wraz z wiekiem
    częstotliwość badań powinna się zwiększać, tak jak statystycznie zwiększa
    się szybkość podupadania na zdrowiu.

    Taki podstawowe badania dla kierowców - prosty test na inteligencje
    sprawdzający czy delikwent cokolwiek kontaktuje, badanie wzroku, refleksu i
    motoryki.

    Nie żadne wyśrubowane kryteria czy nawet jakiś super szczelny system.
    Istotne może być samo to, że ktoś kto np. powoli traci wzrok mógłby zostać
    o tym uświadomiony.

  • 12. Data: 2015-12-26 22:44:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2015-12-26 o 22:28, s...@g...com pisze:
    > Widzisz, a mi sie ostatnio zdarzyło jechac pod prąd.
    > Co prawda tylko 200-300m ale jednak.
    >
    > Tu masz miejsce:
    > https://www.google.pl/maps/@50.2435402,19.0339344,3a
    ,66.8y,209h,80.81t/data=!3m4!1e1!3m2!1shetvND6NK1kpn
    p7FcWFcfw!2e0

    > Było ciemno i nie było widać tego nakazu jazdy w prawo. A krzaczki zakryły druga
    jezdnie...

    > Czasem oznakowanie jednak jest kiepskie...
    Te znaki wydają się stać za skrzyżowaniem.
    Powinny stać przy lewym kole Seicento.

    Robert

  • 13. Data: 2015-12-26 22:52:55
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-26 o 22:11, t-1 pisze:

    > Często są lepsi od ciebie.

    ale równie często jadą przerażeni 40/70 blokując ruch, przylepieni nosem
    do szyby, bo nic nie widzą, reagując odruchowo i kompletnie
    nieprzewidywalnie.

    a.

  • 14. Data: 2015-12-27 00:32:25
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 26 Dec 2015 22:11:50 +0100, t-1 napisał(a):

    > Często są lepsi od ciebie.

    No i ci lepsi niech jeżdżą - szerokiej drogi :)

  • 15. Data: 2015-12-27 08:11:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Czesław Wiśniak pisze tak:

    > Z pewnością ochroni. Idź za ciosem i poinformuj jeszcze wszystkie
    > media, które nie opisały i nie pokazały tego wypadku:)

    Ja sram na ciapowate mazgajstwo: dostałem mandacik, zatrzymali mnie,
    ojojoj, ta niedobra policja i czy iskra ma homologację to nie czytam
    tego pizdusiowego mamejstwa.

    A ty nie masz filtrów czy kf?

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 16. Data: 2015-12-27 11:17:12
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 26 grudnia 2015 22:44:29 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    ,66.8y,209h,80.81t/data=!3m4!1e1!3m2!1shetvND6NK1kpn
    p7FcWFcfw!2e0

    > Te znaki wydają się stać za skrzyżowaniem.
    > Powinny stać przy lewym kole Seicento.

    Dokładnie tak.

    Ty wiesz jak sie zdziwilem ze dwu kierowców naraz na mnie trąbiło?
    Debile jacyś, tak sobie myślałem.
    Dopiero potem zatrybilem a w domu popatrzylem jak ja to zrobilem.
    I w sumie winny sie nie czuję mimo że wiem że jechałem źle.

  • 17. Data: 2015-12-27 11:29:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.12.2015 o 22:11, t-1 pisze:

    > Często są lepsi od ciebie.

    Zacznij pisać o czymkolwiek, o czym masz pojęcie.
    PLONK WARNING za pyskowanie.

  • 18. Data: 2015-12-27 15:06:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-27 o 11:29, Cavallino pisze:

    > Zacznij pisać o czymkolwiek, o czym masz pojęcie.
    > PLONK WARNING za pyskowanie.

    To może zastosuj tę jakże mądrą zasadę do siebie w pierwszej
    kolejności. U mnie ostatnio jadąc pod prąd wpadła w bok
    mercedesa trzydziestoletnia kobieta.
    Wedle twojego założenia w ciemno to seniorka lub pijana.
    A w rzeczywistości trzeźwa trzydziestolatka. :-)
    Więc zanim coś napiszesz zastosuj się do proponowanej zasady.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2015-12-27 16:37:26
    Od: "antypis" <a...@a...org>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Piter
    >
    > golf mk2
    > a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

    Od kiedy Tico to fiat ? W informacji było, że to był samochód marki fiat.

    Pawik

  • 20. Data: 2015-12-27 17:29:18
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-12-27 o 15:06, RadoslawF pisze:

> [...]
    > mercedesa trzydziestoletnia kobieta.
    > Wedle twojego założenia w ciemno to seniorka lub pijana.
    > A w rzeczywistości trzeźwa trzydziestolatka. :-)

    to tez jest grupa podwyższonego ryzyka.

    a.