-
Date: Thu, 04 Nov 2010 12:42:27 +0100
From: LEPEK <n...@n...net>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: jazda na zamek, ale inaczej
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 195.95.235.235
Message-ID: <4cd29c3e$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1288870974 195.95.235.235 (4 Nov 2010 12:42:54 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 33
X-Authenticated-User: drapoltrading.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2322942
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Nie raz ostatnio roztrząsaliśmy specyfikę jazdy na zamek w polskich
warunkach i mam wrażenie, że na PMS jesteśmy jednakowego zdania: jazda
oboma pasami do samego końca i na końcu wpasowywanie się jeden na jeden.
OK - ale to w standardowych warunkach, a więc w sytuacji, kiedy jeden z
pasów się kończy, a drugi jedzie dalej.
A co, gdy jeden z pasów się nie kończy, natomiast zmienia się jego
"przeznaczenie"? Mam na myśli sytuację, gdy jeden z pasów (dajmy na to
lewy) przez jakiś czas, kilka skrzyżowań, "pół miasta" prowadzi na
wprost, by w pewnym momencie zostać oznaczony jako pas do skrętu w lewo.
Takie dwie (z życia wzięte) sytuacje przedstawiono na ikonagrafikach
http://42.pl/u/2v03 .
Jeżdżę przez te dwa miejsca niemal codziennie i się zastanawiam, w
którym miejscu należałoby według przepisów i zdrowego rozsądku zmienić
pas z lewego? Osobiście jadę tak długo, jak długo jest oznaczony do
jazdy na wprost, po czym włączam kierunek i tocząc się mniej więcej
równo z samochodami po mojej prawej staram się zmienić pas zanim zacznie
się ciągła linia. Niestety nieraz natykam się na "czynny opór" w postaci
likwidowania przerw i siedzenia na zderzaku kierowców zajmujących pas po
prawej.
W którym miejscu - wykorzystując skalę po prawej stronie obrazka -
według was należałoby zmienić pas?
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.10 12:53 Cavallino
- 04.11.10 12:59 Myjk
- 04.11.10 13:00 Myjk
- 04.11.10 13:04 LEPEK
- 04.11.10 13:08 LEPEK
- 04.11.10 13:12 Cavallino
- 04.11.10 13:19 grin
- 04.11.10 13:58 J.F.
- 04.11.10 14:00 Cavallino
- 04.11.10 14:03 Myjk
- 04.11.10 14:35 J.F.
- 04.11.10 15:21 Tomasz Pyra
- 04.11.10 16:14 Rychu
- 04.11.10 20:02 ALGI
- 04.11.10 20:04 ALGI
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=