  • Data: 2010-11-04 13:12:05
    Temat: Re: jazda na zamek, ale inaczej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:4cd2a15d$1@news.home.net.pl...

    > Na rys "2" odległość od początku rysunku do znaku informującego o tym, że
    > lewy pas służy tylko do skrętu jest z kilometr (google mi pokazuje 1,1
    > km).
    >
    > Hmmm... Skoro pas jest do jazdy na wprost, to czemu z niego nie korzystać?

    Żeby nie blokować tych, którzy będą chcieli skręcić w lewo na kolejnych
    skrzyżowaniach?
    Na upartego możesz oczywiście jechać tak długo jak się da, ale jak będzie
    korek, to co staniesz z włączonym migaczem i będziesz stał dopóki nikt Cię
    nie wpuści?

    Zasada zamka nie obowiązuje przy zmianie pasa, zwłaszcza jak mogłeś jechać
    dwoma innymi.

    BTW: Identycznie jest w Poznaniu na Królowej Jadwigi, koło Multikina.
    Nie mam wątpliwości, że ci którzy tam walą lewym pasem, ale chcą jechać
    prosto, podczas gdy inni stoją na dwóch do jazdy na wprost, to cwaniaki,
    którym należy życie utrudnić jak się da.

    Sam nim jeżdżę tylko gdy ruch jest mały i wyprzedzam jakieś pojottowanego
    zawalidrogę i mam pewność że zdążę zjechać z lewego pasa zanim zacznie się
    kolejka do świateł.

    > Dodam jedną drobną, acz istotną informację, o której zapomniałem napisać
    > wcześniej: te kierunki "w lewo" nie są jakoś specjalnie oblegane, w
    > przeciwieństwie do jazdy na wprost.

    Domyślam się - to co opisałem powyżej wygląda identycznie.

    >Wiem, że to nie jest pocieszające dla tych nielicznych, co by chcieli w
    >lewo, ale co ja mogę?

    Zależy czy wolisz być burakiem-cwaniakiem czy nie.
    Wszystkie argumenty ZA jazdą na zamek w tym przypadku biorą w łeb.
    Formalnie możesz stać i migać, praktycznie to buractwo.