eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 51

  • 51. Data: 2011-07-07 16:52:30
    Temat: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie
    Od: Waldemar Fraś <w...@n...zun.pl>

    W dniu 2011-05-21 11:46, crazy bejbi pisze:
    > W dniu 2011-05-21 11:24, Icek pisze:
    >
    >> W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
    >> problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
    >> dopiero wtedy dzwonię do UKE".
    >
    > Tak - słusznie - dodajemy zatem podpunkt do powyższej napisanej przeze
    > mnie procedury:
    >
    > ===============
    >
    > Procedura sprawdzenia:
    >
    > Sprawdzenie UKE może być wykonane dopiero po definitywnym (na piśmie?)
    > stwierdzeniu, że po stronie operatora nie ma problemów/usterki i że
    > operator przejrzał sieć w lokalu abonenta (być może nawet odpłatnie - to
    > już niech reguluje regulamin operatora) ani nie trwa właśnie np. awaria
    > sieci.
    >
    > ================
    >
    > Wojtek
    >

    Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że chyba trzeba będzie wykluczyć
    słowo awaria, bo usunięcie każdej awarii chwilę zajmuje. A wtedy klient
    będzie miał podstawy do niepłacenia. U mnie w firmie już padło
    stwierdzenie, że zapewne zwiększy się ilość rozwiązań umów z naszej strony.
    Obawiam się trochę, że do takiej sytuacji też może dojść. Myślę, że
    wtedy to raczej nie będzie rozwój Internetu a zwykły regres ;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'
    site: http://www.internetkrakow.eu

strony : 1 ... 5 . [ 6 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: