eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Waldemar Fraś <w...@n...zun.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie
    Date: Thu, 07 Jul 2011 18:52:30 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <iv4o8e$6lm$1@news.onet.pl>
    References: <ir7ojf$1kr$1@inews.gazeta.pl> <ir80dj$l5a$1@node2.news.atman.pl>
    <ir81lo$r5b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: rev-10.pub.zun.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1310057550 6838 95.155.126.10 (7 Jul 2011 16:52:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2011 16:52:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    In-Reply-To: <ir81lo$r5b$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95590
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-21 11:46, crazy bejbi pisze:
    > W dniu 2011-05-21 11:24, Icek pisze:
    >
    >> W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
    >> problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
    >> dopiero wtedy dzwonię do UKE".
    >
    > Tak - słusznie - dodajemy zatem podpunkt do powyższej napisanej przeze
    > mnie procedury:
    >
    > ===============
    >
    > Procedura sprawdzenia:
    >
    > Sprawdzenie UKE może być wykonane dopiero po definitywnym (na piśmie?)
    > stwierdzeniu, że po stronie operatora nie ma problemów/usterki i że
    > operator przejrzał sieć w lokalu abonenta (być może nawet odpłatnie - to
    > już niech reguluje regulamin operatora) ani nie trwa właśnie np. awaria
    > sieci.
    >
    > ================
    >
    > Wojtek
    >

    Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że chyba trzeba będzie wykluczyć
    słowo awaria, bo usunięcie każdej awarii chwilę zajmuje. A wtedy klient
    będzie miał podstawy do niepłacenia. U mnie w firmie już padło
    stwierdzenie, że zapewne zwiększy się ilość rozwiązań umów z naszej strony.
    Obawiam się trochę, że do takiej sytuacji też może dojść. Myślę, że
    wtedy to raczej nie będzie rozwój Internetu a zwykły regres ;)

    --
    pozdrawiam
    Waldemar Fras'
    site: http://www.internetkrakow.eu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: