  • 1. Data: 2010-01-07 08:42:05
    Temat: jakość Canona 55-250 IS
    Od: "timmy" <t...@g...pl>

    Witam,

    czy obiektyw Canona 55-250 is można brać "w ciemno" ze sklepu internetowego
    czy raczej badać na miejscu?

    Timmy

  • 2. Data: 2010-01-07 13:20:16
    Temat: Re: jakość Canona 55-250 IS
    Od: lucgfx <l...@p...onet.pl>

    Winetoo pisze:
    > Użytkownik "timmy" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie słyszałem by trzeba było sprawdzać jakiekolwiek obiektywy canona poza
    > pierwszą partią 70-300 IS. Ja swój brałem w ciemno.
    >
    > Pozdrawiam
    > Winetoo

    Canon 28-135, wymieniany 2 razy, lacznie 3 egz posiadalem. Zaden z nich
    nie mial tak dobrej ostrosci na brzegach jak ten sam model od znajomego
    ktory posiada go wiele lat. Stad wymiana. Na koniec dostalem egz. ktory
    sam sie wysuwa pod wplywem ciezaru soczewki.

    Ogolnie dowodzi to ze starsze egz. byly lepiej robione - niczego wiecej,
    jednak kolejne 3 egz roznily sie miedzy soba jednak ostroscia na
    brzegach kadru.

    Pozdrawiam.

    --
    Lukasz