  • Data: 2011-10-10 12:35:59
    Temat: jakim kodem mozna sprawdzic gratisowe minuty w play
    Od: Pendrive <P...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Jezeli przy przenoszeniu numeru poda sie kod z smsa znajomego wowczas
    otrzymuje sie gratisowe minuty przez 6miesiecy, jak sprawdzic ile tych
    minut jest? Cos mi sie wydaje ze mi je odebrano przez pomylke sprzedawcy
    (zla taryfe mi wlaczal, nasteonego dnia byl zmieniana, przepadl rabat
    50% ktory po reklamacji zostal przywrocony no i chce sie upewnic czy
    tego przypadkiem nie zabrano)

    pozdrawiam
    P.