  • 1. Data: 2012-07-04 20:53:50
    Temat: jakie małe autko dla babci?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Babcia zapragnęła zmienić furgon (Partner) na osobówkę. jest sama, więc
    auto powinno być małe. Fajnie by było żeby się wyskoko siedziało, ale to
    chyba mało realne w małym autku. wiek - mniej niż 10lat. Reszta dowolna.
    Ważniejsze jest wspomaganie kierownicy niż moc. Tanie w utrzymaniu.
    Proszę o porady.

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-07-04 21:14:38
    Temat: Re: jakie małe autko dla babci?
    Od: "Wojtek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >Fajnie by było żeby się wyskoko siedziało

    Panda

  • 3. Data: 2012-07-04 21:16:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 04 Jul 2012 20:53:50 +0200, ToMasz wrote:

    > witam
    >
    > Babcia zapragnęła zmienić furgon (Partner) na osobówkę. jest sama, więc
    > auto powinno być małe. Fajnie by było żeby się wyskoko siedziało, ale to
    > chyba mało realne w małym autku.

    W Swifcie (myślę o modelu 2004+) siedzi się stosunkowo wysoko, jest małe i
    całkiem fajne.

  • 4. Data: 2012-07-04 21:23:34
    Od: GregorY <g...@w...pl>

    małe i wysoko siediało...
    wspomaganie wiażniejsze niz moc..

    Agila, Wagon R+? silniki 1.1, 1.2 i ew. 1.3 diesel w suzuki.
    wysoko się siedzi.

    --
    GregorY

  • 5. Data: 2012-07-04 22:14:01
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 04 Jul 2012 20:53:50 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > chyba mało realne w małym autku. wiek - mniej niż 10lat. Reszta dowolna.
    > Ważniejsze jest wspomaganie kierownicy niż moc. Tanie w utrzymaniu.

    Modus ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2012-07-05 00:02:46
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 04.07.2012 20:53, ToMasz pisze:
    > Babcia zapragnęła zmienić furgon (Partner) na osobówkę.

    Suzuki Jimny :)

    S.

  • 7. Data: 2012-07-05 08:19:18
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W Swifcie (myślę o modelu 2004+) siedzi się stosunkowo wysoko, jest małe i
    > całkiem fajne.

    Potwierdzam :-)

    Dysiek

  • 8. Data: 2012-07-05 13:06:08
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-07-04 20:53, ToMasz pisze:

    Meriva

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 9. Data: 2012-07-05 13:54:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 04 Jul 2012 20:53:50 +0200, ToMasz

    > Fajnie by było żeby się wyskoko siedziało, ale to
    > chyba mało realne w małym autku.

    Nissan Note.

    Wysoko się siedzi, ma sporą strefę zgniotu z przodu
    (i z tyłu też, pod warunkiem że nikt nie siedzi na
    tylnej kanapie). :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2012-07-06 00:15:51
    Od: Iglo <f...@g...pl>

> [...]

    > chyba mało realne w małym autku. wiek - mniej niż 10lat. Reszta dowolna.
    > Ważniejsze jest wspomaganie kierownicy niż moc. Tanie w utrzymaniu.

    Zdecydownanie Opel Agila/Wagon R. Siedzi się jak na krześle, widoczność na
    wszystkie strony znakomita, takie trochę akwarium. Małe silniczki,małe
    kółka więc tanie opony.. Trochę wynalazek więc nie wiem jak z rynkiem
    zamienników/używek. BTW, życie mnie nauczyło, żeby kupować teraz auta które
    są także dostępne w GB, dostępność używanych części z anglików jak i ceny
    są znakomite.