  • 1. Data: 2017-05-25 18:55:52
    Temat: jakie dobre wycieraczki online
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    jakie warto kupić wycieraczki (jeśli ma to znaczenie to do Fiata Scudo
    II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale
    nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie
    najlepsza)

    Łukasz

  • 2. Data: 2017-05-25 20:02:06
    Temat: Re: jakie dobre wycieraczki online
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ddddddddddddd <d...@f...pl> wrote:
> [...]
    > II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale
    > nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie

    Ja mam najlepszy sukces z oryginalnymi, fabrycznymi.

    Nie wymieniam całego pióra tylko same gumki.

  • 3. Data: 2017-05-25 23:58:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-25 o 18:55, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    > II) i gdzie je kupować online (nie mam czasu jeździć po sklepach, ale
    > nie chcę też kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie

    Przez kilka ostatnich lat kupowałem w dam-tech.pl
    Kupowałem Bosch Aerotwin dla różnych swoich samochodów i dla klientów.

    Ale rzadko kupuję, bo skubane wytrzymują po kilka lat zanim zaczną
    smużyć lub podskakiwać.

    Zwrócę tu uwagę, że niby takie same Aerotwiny kupowane w jakichś
    marketach zwykle po roku czasu nadają się do wymiany.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2017-05-26 07:07:19
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 23:58, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Zwrócę tu uwagę, że niby takie same Aerotwiny kupowane w jakichś
    > marketach zwykle po roku czasu nadają się do wymiany.

    no właśnie, wydaje mi się że nawet jeśli będzie to ten sam produkt, to
    guma się starzeje - tak samo jak z oponami - niby bieżnik ma, a
    przyczepności już brak.
    W markecie pewnie prędzej sprzedają się tanie wycieraczki, a taki bosch
    może nie rotować...

    Łukasz

  • 5. Data: 2017-05-26 08:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > dam-tech.pl

    strona się nie otwiera...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 6. Data: 2017-05-26 12:02:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 08:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > strona się nie otwiera...

    Istotnie, jakiś problem.

    Ostatni zapis ich strony:

    http://web.archive.org/web/20161009031316/http://www
    .dam-tech.pl/

    Dzięki niemu widzę, że są też na Allegro:

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=422
    1817&order=p

    user: meteorr1

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2017-05-26 20:04:49
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > kupić leżących na magazynie 2 lata, bo guma już nie będzie najlepsza)

    http://motgum.com/ nie bedziesz chciał innych. Wymieniam raz do roku.
    Wojtek

  • 8. Data: 2017-05-26 22:19:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-05-2017 o 20:04, wowa pisze:

    > http://motgum.com/ nie bedziesz chciał innych. Wymieniam raz do roku.

    Ja też.
    Tani badziew - piszczy, stuka przy przekładaniu, skacze po szybie...
    Normalne wycieraczki kosztują więcej, ale działają lepiej i dłużej
    wytrzymują.

  • 9. Data: 2017-05-26 22:52:31
    Od: p...@g...com

    Ja brałem u niego Valeo i pochodziły ponad rok i jakoś średnio wierzę że Bosch da
    radę dłużej. Zmrożona szyba wykończy każda gumę.

  • 10. Data: 2017-05-27 09:00:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Ja brałem u niego Valeo i pochodziły ponad rok i jakoś średnio wierzę
    > że Bosch da radę dłużej. Zmrożona szyba wykończy każda gumę.

    Kto lata wycieraczka po zmrozonej szybie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy