  • 11. Data: 2009-08-16 16:50:32
    Temat: Re: jaki tv LCD 32 cal.
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    *Mane* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > IMHO lepiej te 1000zl dolozyc do samsunga Bxxx ktory to samo lyka przez
    > USB, otworzylem sobie takiego Popcorna i musial bym na glowe upasc zeby
    > dac tyle za urzadzenie tak wykonane.

    1000 zł więcej na TV z DivX - Ty na głowę upadłeś?
    Pomijając już to, że to Samsung (zerowe wsparcie z nowym firmware - wiem
    po sobie) to jest to przecież odtwarzacz SD - jak możesz to coś
    porównywać z Popcornem, czy nawet dość ułomnym ale i tak o kilka klas
    lepszym odtwarzaczem jakim jest WD TV HD Player?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2009-08-16 16:55:55
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Mane pisze:

    > Kluczowe slowo podobno :D

    Myślałem, że może ktoś któryś z tych wynalazków przetestował i napisze
    coś więcej o nich bo zastanawiam się nad kupnem któregoś z nich.

  • 13. Data: 2009-08-16 16:57:07
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    Mane pisze:

    > Zapomniales ze to dokupienie to dodatkowo ~1000zl
    >
    > IMHO lepiej te 1000zl dolozyc do samsunga Bxxx ktory to samo lyka przez
    > USB,

    Mógłbyś coś o tym napisać więcej? Jaki to dokładnie model?