  • Data: 2012-04-03 11:30:39
    Temat: jaki telefon wybrać w orange?
    Od: "robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kończy mi sie umowa, mam abonament za 69 zł pantera w orange. wydzwaniaja do
    mnie żeby przedłużyć umowę i żeby wybrać sobie telefon...Stąd gorąca prośba
    do Was o pomoc w wyborze, bo ja od rana googluje i juz mnie głowa boli od
    tych telefonów, nie wiem na co się zdecydwać. Moje priorytety telefonu to:

    żeby był niewielkich rozmiarów
    żeby bateria trzymała jak najdłużej
    solidny a nie żaden plastik
    może być dotykowy ale nie musi
    muzyki nie słucham więc nie ma znaczenia
    przeglądanie stron, generalnie żeby dobrze i sprawnie poruszał sie po necie

    to wszystko, mój telefon służyć ma w 90% do rozmów a 10% to ewentualnie
    internet

    a jeszcze jedno żeby można było do niego wgrać jakąś dobrą nawigacje