  • 11. Data: 2011-06-07 12:28:58
    Temat: Re: jaki telefon w abo play firma 150
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Faktycznie, w Super MNP All Inclusive MAX 115 jest za 1zł, w zwykłym all
    > inclusive za 599zł, nie rozumiem tej polityki. Zresztą nie badałem
    > abonamentów dla indywidualnych, widzę, że jest ich kilkanaście...
    > Tylko że za ten abo płaci się miesięcznie tyle co za Firma 150, chyba
    > lepszym wyborem jest więc Desire HD...

    ja kupowałem wcześniej na fizyczną osobę a teraz jestem w trakcie
    przepisywania na firmę,
    tak było mi taniej i mnie problematycznie
    przepisanie nic nie kosztuje

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-06-08 14:54:20
    Od: owp <o...@g...pl>

    > ja kupowałem wcześniej na fizyczną osobę a teraz jestem w trakcie
    > przepisywania na firmę,
    > tak było mi taniej i mnie problematycznie
    > przepisanie nic nie kosztuje

    Może faktycznie też tak zrobię.
    Rzuć jeszcze okiem na tę stronę:
    http://dlafirm.play.pl/pl/promocja/przejdz-do-play-d
    la-firm/przejdz-do-play-z-telefonem/index.html#AllIn
    clusiveMAX
    Nie rozumiem tych cen - czy są już uwzględnione te rabaty (w abo 150 w
    sumie 30%) czy nie. Bo w innym miejscu są wyższe ceny. I np za abo za
    trochę ponad 90zł jest 500min plus 1 GB plus SGS za 600zł, a w tym co Ty
    podałeś jest za podobną kwotę ponad 800min 1GB i SGS za 1zł.
    Albo coś nie czaję z tych cenników, albo dla firm jest duzo drożej.
    Podobnie w regulaminie napisane jest że trzeba wykupić jednorazowo
    pakiet internetowy 1,8GB za 30zł - po co, skoro już jest 1GB ??!!

  • 13. Data: 2011-06-09 07:49:35
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Podobnie w regulaminie napisane jest że trzeba wykupić jednorazowo pakiet
    > internetowy 1,8GB za 30zł - po co, skoro już jest 1GB ??!!

    nie mam pojęcia, po prostu zadzwoniłem i zapytałem
    czy mogę przenieśc z fizycznej na firmę i czy zostaną te same warunki

    odpowiedz była, oczywiście

    tak więc tak zrobiłem :)