  • 1. Data: 2011-06-06 19:26:56
    Temat: jaki telefon w abo play firma 150
    Od: owp <o...@g...pl>

    Hej.
    Już nie mam siły porównywać tych wszystkich telefonów. Może ktoś już się
    z tym przemęczył i mógłby napisać jaki telefon warto wziąć ? Myślałem o
    Htc Desire HD - w razie gdyby nie spasował ma dobrą cenę na allegro. Ale
    może coś innego ?

  • 2. Data: 2011-06-07 04:33:47
    Temat: Re: jaki telefon w abo play firma 150
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > może coś innego ?

    raczej coś innego

    jk

  • 3. Data: 2011-06-07 07:40:07
    Od: "psych" <p...@b...pl>

> [...]
    > Desire HD - w razie gdyby nie spasował ma dobrą cenę na allegro. Ale może

    Może poczekać jeszcze tydzien i upolować SGS2 ?

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek Chojnacki

  • 4. Data: 2011-06-07 10:50:09
    Od: "owp" <o...@g...pl>

    > MoĹźe poczekaÄ&#65533; jeszcze tydzien i upolowaÄ&#65533; SGS2 ?

    Tylko SGS2 to już kwota ponad 500zł chyba. Nawet SGS1 jest drogi w play - w
    firmie 100 trzeba 600zł dać...

  • 5. Data: 2011-06-07 11:08:19
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Tylko SGS2 to już kwota ponad 500zł chyba. Nawet SGS1 jest drogi w play -
    > firmie 100 trzeba 600zł dać...

    1zł przy abonamencie 95zł na stronie play wlasnie widzę SGS1
    sam się zdziwiłem

  • 6. Data: 2011-06-07 11:08:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Tylko SGS2 to już kwota ponad 500zł chyba. Nawet SGS1 jest drogi w play -
    > firmie 100 trzeba 600zł dać...

    http://www.play.pl/pl/porownywarka/telefony.html?net
    work=T-Mobile&rate=3&offer=surfujesz

  • 7. Data: 2011-06-07 11:27:46
    Od: owp <o...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 13:08, Amir pisze:

    > 1zł przy abonamencie 95zł na stronie play wlasnie widzę SGS1
    > sam się zdziwiłem

    W abo Firma 100 SGS1 kosztuje od 650 do 835 zł netto w zależności czy z
    internetem abo.
    http://dlafirm.play.pl/pl/telefony/Telefony_mnp/inde
    x.html#

  • 8. Data: 2011-06-07 11:30:00
    Od: owp <o...@g...pl>

    > http://www.play.pl/pl/porownywarka/telefony.html?net
    work=T-Mobile&rate=3&offer=surfujesz

    TO jest od 1zł, a tak naprawdę 600. :)

  • 9. Data: 2011-06-07 11:41:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    http://www.play.pl/pl/porownywarka/telefony.html?net
    work=T-Mobile&rate=3&offer=surfujesz

    > TO jest od 1zł, a tak naprawdę 600. :)

    Jednak 1zł
    mozesz kupić przez internet.
    Właśnie sprawdziłem, szkoda ze miesiąc wcześniej tego nie było jak brałem
    HTC Desire za 99zł z abo 75zł i 360min :(

    wrzuć do koszyka i po prostu zamów
    a dane firmy podaj.

  • 10. Data: 2011-06-07 12:13:13
    Od: owp <o...@g...pl>

    W dniu 2011-06-07 13:41, Amir pisze:

> [...]
    > Właśnie sprawdziłem, szkoda ze miesiąc wcześniej tego nie było jak brałem
    > HTC Desire za 99zł z abo 75zł i 360min :(

    Faktycznie, w Super MNP All Inclusive MAX 115 jest za 1zł, w zwykłym all
    inclusive za 599zł, nie rozumiem tej polityki. Zresztą nie badałem
    abonamentów dla indywidualnych, widzę, że jest ich kilkanaście...
    Tylko że za ten abo płaci się miesięcznie tyle co za Firma 150, chyba
    lepszym wyborem jest więc Desire HD...