  • 1. Data: 2011-07-23 13:16:47
    Temat: jaki telefon - smartfon z baterią, która długo wytrzyma?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Szukam smartfona, który będzie miał bardzo długi czas rozmów na baterii
    - Nokia E72 starcza koledze z podobną ilością rozmów na 2 dni, musi mieć
    możliwość otwierania PDF, Excell, Word. W standardzie, tj. bez
    instalowania dodatkowego oprogramowania. Skrzynkę e-mail, którą będzie
    sprawdzał powiedzmy co 10-15 minut. Wifi.

    Obecnie mam HTC HD mini i tu bateria to starcza na jakieś pół dnia.
    Co byście polecili? Zastanawiam się nad Nokią E72, ale może jest coś
    innego, może lepszego?
    Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania,
    lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.

  • 2. Data: 2011-07-23 13:46:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 15:16:47 +0200, BQB napisał(a):

    > Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania,
    > lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.

    pod warunkiem, że "dzialanie" to funkcja włączenia się po leżeniu
    wyłączonym w szufladzie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po

  • 3. Data: 2011-07-23 19:09:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    BQB pisze:
> [...]
    > Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania,
    > lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.
    szukaj czegoś co ma dużą baterię i nie za duży ekran. Można czasem
    dokupić baterie XXL+nowa pojemniejsza klapka.
    Z gotowych testowanych rozwiązań mogę tylko polecić samsunga i780, który
    "trzyma" minumum 150% tego co wieksza kuzynka Omnia, a czasem dwa razy
    tyle. Niemodny niestety :)
    ToMasz

    PS

    Ale te dwa lata to chodziło o podtrzymanie zegara?
    jest taki telefon który "trzyma" miesiąc, po ileś tam rozmów dziennie,
    ale wyświetla tylko cyferki, książka adresowa papierowa.

  • 4. Data: 2011-07-23 20:09:42
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 21:09:32 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Ale te dwa lata to chodziło o podtrzymanie zegara?
    > jest taki telefon który "trzyma" miesiąc, po ileś tam rozmów dziennie,
    > ale wyświetla tylko cyferki, książka adresowa papierowa.

    Emporia?
    Ale ona ma książkę elektroniczną i latarkę.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,
    skoro została Twoją żoną

  • 5. Data: 2011-07-23 20:57:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mój telefon nie srajdfon, ale ma takie aplikacje. Czas działania baterii
    raczej standardowy.
    Telefon to LG GT505.

    --
    animka

  • 6. Data: 2011-07-24 07:14:46
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    | Obecnie mam HTC HD mini i tu bateria to starcza na jakieś pół dnia.
    | Co byście polecili? Zastanawiam się nad Nokią E72, ale może jest coś
    | innego, może lepszego?

    Te pół dnia trochę dziwne, może bateria się kończy? Desire HD, jeśli się z
    niego prawie tylko dzwoni i ma się powłączane te wszystkie oszczędności,
    potrafi pociągnąć i 3-4 dni. Staram się dojeżdżać baterię do końca i wtedy
    ładować na full, może to dlatego.

    | Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania,
    | lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.

    A takie długo trzymające telefony są strasznie niepedagogiczne. Nie
    wyrabiają nawyku regularnego ładowania i potem telefon robi papa kiedy jest
    najbardziej potrzebny :)

    zdrówka, PW

  • 7. Data: 2011-07-24 19:44:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> wrote in message
> [...]
    > potrafi pociągnąć i 3-4 dni. Staram się dojeżdżać baterię do końca i wtedy

    Nie, to nie dlatego. Litowo-ionowym głębokie rozładowania szkodzą.

    > A takie długo trzymające telefony są strasznie niepedagogiczne. Nie
    > wyrabiają nawyku regularnego ładowania i potem telefon robi papa
    > kiedy jest najbardziej potrzebny :)

    Otóż to. Nie interesuje mnie aby telefon trzymał dłużej niż dzień.
    W nocy i tak ładuje się gdy ja śpię. A potem cały dzień ma działać.

  • 8. Data: 2011-07-25 21:10:14
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-07-23 15:16, BQB pisze:

    > Czytałem na temat tego telefonu działającego niemal 2 lata od ładowania,
    > lecz jest on niedostępny w PL, a faktura potrzebna na to.

    czas czuwania 666 dni, czas rozmów 3-5 dni.
    http://www.solomobi.com/viewproduct.asp?pro_id=1429&
    page=1

  • 9. Data: 2011-07-25 21:22:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > czas czuwania 666 dni, czas rozmów 3-5 dni.
    > http://www.solomobi.com/viewproduct.asp?pro_id=1429&
    page=1

    Nie wiem czy to nie jakaś pomyłka.. 32800mAh to prawie 33Ah...
    To prawie rozmiar aku do malucha. Wiem, że aku do malucha
    ma 12V a nie 3,7V, ale wciąż trochę brzmi to dla mnie niewiarygodnie.

  • 10. Data: 2011-07-26 06:00:07
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl>

    | "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> wrote in message
    |
    | Nie, to nie dlatego. Litowo-ionowym głębokie rozładowania szkodzą.

    Oczywiście do końca sygnalizowanego przez telefon, a nie do jakiegoś
    fizycznego zera. Zresztą telefon chyba by do tego nie dopuścił, trzeba by do
    niej podłączyć jakiś oporniczek.

    zdrówka, PW