    From: "Tiber" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jaki sprzet do gier?
    Date: Fri, 20 Mar 2009 16:42:33 -0000

    Dysiek, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
    w wiadomości gpp0nl$rhg$...@i...gazeta.pl pobredza:

    > A czy granie w fajne gry nie jest celem grania? Na PC tez grafika nie
    > odgrywa dla mnie najwaznieszej roli i klasyki ktore pojda na moim
    > sprzecie tez sprawiaja mi frajde - np. ostatnio Mafia. Jak ja
    > zaczynalem grac w gry to pikseloza byla ogromna a i tak sprawialy
    > radosc i to o w tym wszystkim chodzi moim zdnaiem a nie o to jaka
    > rozdzielczosc i grafike oferuje dany tytul.

    Oczywiście masz rację, do moich ulubionych tytułów do których często
    wracam należą między innymi Syndicate czy Age of Empires II, ale ja
    tylko powtarzam co mówią konsolarze. Dlatego tak biednie wygląda wiele
    portów na PC, gdzie mankamenty graficzne są szczególnie widoczne.

    --
    tbr