  • 21. Data: 2011-11-14 05:16:53
    Temat: Re: jaki silnik V90...
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-14 00:12, AZ pisze:

    > Te ale gdzie tu masz pojedyncze wykorbienie?? W V masz 2 korby na jednym
    > wykorbieniu a nie dwa wykorbienia w jednej linii.

    No ja tez od poczatku rozumialem ze oba korbowody maja byc na jednym czopie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2011-11-14 19:57:10
    Od: Kuba <k...@g...com>

    W dniu 2011-11-13 10:59, franc pisze:
> [...]
    > korbowód - tłoki - cylindry + karter (skrzynia korbowa) - bez głowicy
    > i osprzętu, z używanego silnika motocyklowego wg poniższych kryteriów:
    > - silnik V90, czterosów, najlepiej chłodzony cieczą
    > - pojemność 800 i więcej
    > - bloki cylindrów odejmowane od korpusu
    > - oba korbowody podłączone do tego samego wykorbienia wału
    > - rozrusznik elektryczny
    > - dostępność części na rynku wtórnym
    > - prostota konstrukcji (żadne tam ceramiczne tuleje itp)
    >
    > Założenia te spełnia np suzuki SV650 - oprócz pojemności :(

    Nie jestem tego pewien ale zdaje mi się, że silniki w v-stromach
    odziedziczone właśnie po sv650 są takie same pod względem budowy, więc
    wydaje mi się że możesz się zastanowić nad Suzuki DL1000.

  • 23. Data: 2011-11-15 09:05:46
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Czesc!

    Użytkownik "franc" <j...@o...pl> napisał
    >Tak, TL1000 to chyba to o co mi chodzi, ale jeszcze szukam.

    To popatrz jeszcze na serce z SV1000(S). Z fiszek
    http://www.cmsnl.com/suzuki-sv1000-s-usa_model16250/
    partslist/ wychodzi, ze
    cylindry sa zdejmowalne. A o to -- jak rozumiem -- chodzi. Pozostale
    wymagania spelnione z nadmiarem. Duza SV-la nie trzyma ceny, nie jest
    specjalnie kultowa. Przyjrzyj jej sie.

    Z ciekawosci -- co budujesz?

    Pozdro
    Pawel (SVSZ i SC33'98)