  • 1. Data: 2011-11-13 10:41:21
    Temat: Ladne rozwiazanie podlaczania odbiornikow "po stacyjce"
    Od: AZ <a...@g...com>

    Aktualnie mam kostke elektryczna na 4 obwody i po prostu pomostkowane i
    podlaczone to z przekaznika sterowanego ze stacyjki ale rozwiazanie malo
    estetyczne, ciezkie przy podlaczaniu czegokolwiek no i brak
    zabezpieczenia przed czynnikami zewnetrznymi.

    Ma ktos jakis pomysl jak to elegancko rozwiazac?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2011-11-13 11:16:16
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 13.11.2011 11:41, AZ pisze:
> [...]
    > zabezpieczenia przed czynnikami zewnetrznymi.
    >
    > Ma ktos jakis pomysl jak to elegancko rozwiazac?

    ale to jest jedynie słuszne rozwiazanie. Przekaznik byc powinien
    szczegolnie jesli urzadzenia boją duzo pradu bo stacyjka moze nie
    wytrzymać. Zamiast kostki mozesz stosowac konektorki z łącznikiem czyli
    damsko-meski w jednym, daja sie spinac jeden w drugi

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2011-11-13 11:27:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-13, Arni <a...@n...spam.pl> wrote:

> [...]
    > wytrzymać. Zamiast kostki mozesz stosowac konektorki z łącznikiem czyli
    > damsko-meski w jednym, daja sie spinac jeden w drugi

    Przekaznik to normalna rzecz, mnie wlasnie chodzi o ta kostke ktora jest
    malo elegancka. Konektorki tez trzeba jakos zabezpieczac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2011-11-13 11:52:56
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 13.11.2011 12:27, AZ pisze:

    > Przekaznik to normalna rzecz, mnie wlasnie chodzi o ta kostke ktora jest
    > malo elegancka. Konektorki tez trzeba jakos zabezpieczac.

    no to poza lutowaniem nie widze nic innego. Moze pojedyncza kostka od
    puszek instalacji elektrycznej, wejdą 4 kable na raz ale to nadal kostka.
    ewentualnie taki gotowiec:
    http://allegro.pl/bmw-e46-wszystkie-puszka-skrzynka-
    lacznik-plusa-i1915290373.html

    mam cos podobnego od volvo gdzie w zmaknietej puszce jest chyba 6 albo 8
    konektorów meskich i tam sie wprowadza kable. Tzw punkt dystrybucyjny
    zasilania.

  • 5. Data: 2011-11-13 11:54:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-11-13 12:27, AZ pisze:

    > Przekaznik to normalna rzecz, mnie wlasnie chodzi o ta kostke ktora jest
    > malo elegancka. Konektorki tez trzeba jakos zabezpieczac.

    http://allegro.pl/kostka-gniazdo-wtyk-zlacze-hermety
    czne-4-pinowe-i1877230875.html

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2011-11-14 08:28:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-13 12:54, Kuczu pisze:

    > http://allegro.pl/kostka-gniazdo-wtyk-zlacze-hermety
    czne-4-pinowe-i1877230875.html

    Grube kable slabo sie tym laczy.

    --
    RD07 - dożywocie.

  • 7. Data: 2011-11-14 09:20:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-14, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    czne-4-pinowe-i1877230875.html

    > Grube kable slabo sie tym laczy.

    Ano. No i podlaczanie kolejnego odbiornika to trzeba zacisnac koncowke,
    wlozyc we wtyczke itd no i dochodzi pozniejsze rozbieranie tego jak
    kable sa puszczone roznymi drogami i podlaczone do jednej wtyczki.
    Raczej chodzilo mi o cos hermetycznego gdzie moge powpinac
    konektorki/poprzykrecac kable.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-11-14 10:09:21
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 listopada 2011, 12:54:50 UTC+1 użytkownik Kuczu napisał:

    > http://allegro.pl/kostka-gniazdo-wtyk-zlacze-hermety
    czne-4-pinowe-i1877230875.html
    O kurde! 19 zl? Toz to kosztuje na rynku 6 zeta - identyczny komplet. A w TME da sie
    chyba jeszcze taniej.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 9. Data: 2011-11-14 10:39:28
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-14 10:20, AZ pisze:

> [...]
    > kable sa puszczone roznymi drogami i podlaczone do jednej wtyczki.
    > Raczej chodzilo mi o cos hermetycznego gdzie moge powpinac

    pewnie jakby poszukac to uda sie kupic gumki uszczelniajace do puszek
    elektrycznych. Do puszki wkladasz kostke do skrecania przewodow, albo
    taki wynalazek co sie kabel glosnikowy do niego wpina i masz szybko i
    hermetycznie. Gotowca jesli juz to bym szukal kajs w firmie zajmujacej
    sie automatyka/alarmami.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 10. Data: 2011-11-14 11:51:45
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 14 Lis, 11:39, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
    > hermetycznie. Gotowca jesli juz to bym szukal kajs w firmie zajmujacej
    > sie automatyka/alarmami.

    Ja dorzuciłbym jeszcze do tego rozwiązania do podlewania ogrodów. Tam
    są zawory 12/24V i muszą też być hermetyczne.

    pozdr
    Ekim