  • 1. Data: 2003-02-06 15:30:07
    Temat: Co lepsze?
    Od: "Andrzej Rutkowsksi" <a...@a...com.pl>

    Witam.
    Planujemy zmiane lacza do internetu? i Co jest lepsze
    1Mbps w Polpaku czy
    1MBPS w IPartners ?

    Za rady bede wdzieczny.
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-02-06 21:05:39
    Temat: Re: Co lepsze?
    Od: "Slawomir Bem" <a...@a...pop.pl>

    Użytkownik "Andrzej Rutkowsksi" <a...@a...com.pl> napisał w
    wiadomości news:b1te4g$jr8$1@pippin.warman.nask.pl...
    > Witam.
    > Planujemy zmiane lacza do internetu? i Co jest lepsze
    > 1Mbps w Polpaku czy
    > 1MBPS w IPartners ?

    1Mbps w IPartners jest zdecydowanie drozszy i do niedawna
    jakosc uzasadniala wyzsza cene, ale ostatnio jakosc uslug IPartners
    drastycznie spadla. Ruch puszczaja przez zagranice, pingi wzrosty z 13-18ms
    do ~100 na tych samych odcinkach. Takze dlogo bym sie zastanawial na IP w
    tej chwili.
    Chyba ze na jakis super warunkach.

    s.

  • 3. Data: 2003-02-06 21:05:44
    Od: falcor <f...@p...com>

    Andrzej Rutkowsksi wrote:

    > Witam.
    > Planujemy zmiane lacza do internetu? i Co jest lepsze
    > 1Mbps w Polpaku czy
    > 1MBPS w IPartners ?
    >
    > Za rady bede wdzieczny.
    > Andrzej

    1MBPS w IPartners

  • 4. Data: 2003-02-06 21:06:34
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Planujemy zmiane lacza do internetu? i Co jest lepsze
    > 1Mbps w Polpaku czy
    > 1MBPS w IPartners ?

    Moim skromnym zdaniem (choc z uslug IPartners nie mialem jeszcze
    okazji korzystac) wybierz IPartners - nie ze wzgledu na jakosc
    samego lacza (bo IMO i tu i tu bedziesz mial full 2mbit bez
    wiekszych problemow), a ze wzgledu na (jak wynika z opinii
    wielu) o wiele lepsza jakosc obslugi klienta :) Choc nie wiem, czy
    polpak nie bedzie tanszy...
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006

  • 5. Data: 2003-02-06 21:06:41
    Od: "robert" <r...@n...pl>

    Hej,

    ciezko doradzic. Ja ze wzgledu na odleglosc i koszt dzierzawienia mam 2 mbps
    z CIR 1 mbps z Polpaku. Chodzi jak zloto. Byly problemy z zestawieniem
    (dluuuuugo to trwalo) ale jak jest to juz dziala. Byla przez ten czas tylko
    jedna krotka awaria - usunieta w miare szybko.
    Lacze chodzi niezle. Z www.cisco.com ciagnie pliki okolo 220kbps/240kbps.
    Zestawilem na tym tunel VPN z siecia w Anglii (operator Concerto) i chodzi
    naprawde niezle.
    Pingi na tunelu sa okolo 100ms co oznacza niezly wynik. Na poprzednim laczu
    rzadko kiedy schodzilo ponizej 150 ms a bywalo i 600 ms.

    Wlasnie zamowilem drugi taki sam i mam nadzieje, ze za moment (3 miesiace
    ;-) bedzie.

    Pzdr - Robert

  • 6. Data: 2003-02-07 08:37:50
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Andrzej Rutkowsksi wrote:
    > Witam.
    > Planujemy zmiane lacza do internetu? i Co jest lepsze
    > 1Mbps w Polpaku czy
    > 1MBPS w IPartners ?
    >
    > Za rady bede wdzieczny.
    > Andrzej

    Witam,

    mam 1 Mbps z IP (usluga IP Professional), na tym Internet i VPN tunnel
    do USA - ~150 ms. Chodzi elegancko, nie pamietam kiedy dzwonilem do call
    center.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 7. Data: 2003-02-09 22:39:17
    Od: c...@z...net ([cookie])

    <a...@a...com.pl> wrote:

    >1Mbps w Polpaku czy
    >1MBPS w IPartners ?

    to drugie jest 8x szybsze ;)

    .. a tak serio, to najpierw odpowiedz sobie na pytanie, do czego ma
    byc uzyte to lacze... jesli np. ma byc na tym postawiony jakis serwis
    www skierowany do szarego polskiego uzytkownika korzystajacego z
    tepsy, to z pewnoscia polpak bedzie odpowiedniejszy....

    --
    http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
    ser&userid=241737