  • Data: 2012-07-22 22:05:39
    Temat: jaki monitor z minimalnie wyższej półki
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Do tej pory używałem fujitsu-siemens P19-1 (matryca MVA) oraz samsung 193P
    (prawdopodobnie
    ta sama matryca). Są to monitory bardzo stare ale należące do trochę wyższej
    półki. Teraz testuje
    już chyba piąty monitor (niestety same takie najtańsze) i mam wrażenie, że
    oczy mi odpadną. Jestem
    już prawie zdecydowany na kupienie znowu używanego P19-1 albo P19-2 ale
    równolegle oglądam
    też nowe.

    Czy jest cokolwiek o rozmiarze do 22, matrycy innej niż TN, koniecznie ze
    złączem DVI-D ? Cena
    do 1300.

    Mile widziane:
    brak gównianego błyszczącego plastiku
    regulacja najważniejszych ustawień położenia
    ogólnie pojęta solidność (z wyglądu może nawet być granicząca z topornością)

    Do tej pory w sklepach stacjonarnych wszyscy rozkładają ręce. Wszędzie ten
    sam najtańszy chłam.

    Jedyne co znalazłem to HP ZR2240w. Niestety ciężko znaleźć jakieś konkretne
    informacje na temat tego monitora.

    Jest ktoś w stanie coś mi polecić ?