  • 31. Data: 2016-08-06 14:40:33
    Temat: Re: jaki dysk?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-05 o 23:54, Poldek pisze:

    > I kolega od razu pojął, że to padła pamięć flash?

    Nie od razu, najpierw dysk wydłubałem z nadzieją na naprawę
    lub przynajmniej odzysk danych. :-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2016-08-06 16:18:44
    Od: Podmiot liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 05.08.2016 o 13:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak wiadomo, wszyscy robili kopie zapasowe zdjęć i negatywów na wypadek pożaru /
    powodzi / włamania / komornika.

    > Co to za postęp, że trzeba mieć wszystkiego x2-x3 ???

    Cywilizacja już dawno odstąpiła od wykuwania danych w kamieniu na
    rzecz nośników mniej trwałych ale tańszych i łatwiejszych w produkcji (i
    kopiowaniu). Ale gdyby w bibliotece aleksandryjskiej było więcej
    tabliczek glinianych niż papirusów, szansa na dotrwanie ich do naszych
    czasów nie byłaby wcale większa.

    LP

  • 33. Data: 2016-08-06 16:21:46
    Od: Podmiot liryczny <u...@m...pl>

    W dniu 05.08.2016 o 18:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Internetu?

    Internetu, wczorajszej kolacji i jutrzejszego programu tv ;)

    LP

  • 34. Data: 2016-08-06 19:28:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-08-06 o 14:39, RadoslawF pisze:

    > Niestety to nie ten problem.
    > Na moje oko odczyt danych z HD idzie przez pamięć flash, jak ta
    > padła danych nie można odczytać.

    Wchodziłeś we właściwości tego dysku flash?
    Jeśli uprawnienia masz i nie został jakiś nieaktualny użytkownik, to
    może ta pamięc padła.
    Tylko, ze nie bardzo mi sie chce w to wierzyć.
    Można ewentualnie ten dysk sformatować i skopiować na niego jakis plik.
    Wtedy zobaczysz czy padł, czy nie.

    --
    animka

  • 35. Data: 2016-08-06 20:15:50
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 6 Aug 2016 19:28:55 +0200
    doszła do mnie wiadomość <no56qa$lun$1@node2.news.atman.pl>
    od Animka <a...@t...wp.pl> :

> [...]
    >Tylko, ze nie bardzo mi sie chce w to wierzyć.
    >Można ewentualnie ten dysk sformatować i skopiować na niego jakis plik.

    Tam nie ma "dysku flash", tam jest układ buforujący odczyt danych
    posiadający własną pamięć flash.
    Uprawnienia można sobie ustawiać na sprawnym dysku, na wadliwym(z
    uszkodzonym systemem plików, badsektorami) zamiast cokolwiek naprawić
    zepsujesz jeszcze bardziej.
    Posłuchaj opinii bardziej obeznanych z tematem ludzi, jak widzisz, że
    coś jest nie tak, to najpierw zdiagnozuj dysk programem od producenta,
    popatrz na parametry SMART, zobzcz, co DMDE czy Testdisk widzi na
    dysku, sprawdź go MHDD, a dopiero na koniec ustawiaj sobie
    uprawnienia, bo zepsujesz tak, że będziesz musiała zapłacić krocie za
    odzysk danych.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 36. Data: 2016-08-07 22:21:31
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On Fri, 05 Aug 2016 20:57:06 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:

    > (...)

    Ja od siebie bym dodał przejechanie programem Spinrite, a potem format
    pełny dysku i ponowna reinstalacja, aby sprawdzić, co tam dokładnie nie
    działa. A nie od razu mówić, że pamięć Flash padła ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 37. Data: 2016-08-08 10:25:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-06 o 14:40, RadoslawF pisze:

    > Nie od razu, najpierw dysk wydłubałem z nadzieją na naprawę
    > lub przynajmniej odzysk danych. :-)

    I kiedy wymontowałeś dysk kolegi, to zobaczyłeś, że pamięć flash zepsuta?

  • 38. Data: 2016-08-08 14:16:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 10:25, Poldek pisze:

    > I kiedy wymontowałeś dysk kolegi, to zobaczyłeś, że pamięć flash zepsuta?

    Kiedy go przetestowałem uznałem że winna jest pamięć flash.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2016-08-08 20:18:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-08 o 14:16, RadoslawF pisze:

    > Kiedy go przetestowałem uznałem że winna jest pamięć flash.

    Czym przetestowałeś dysk kolegi, jakie testy wykazały winę pamięci flash?

  • 40. Data: 2016-08-09 16:28:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 20:18, Poldek pisze:

    > Czym przetestowałeś dysk kolegi, jakie testy wykazały winę pamięci flash?

    A co, chcesz zarzucić że niewłaściwe programy wybrałem ?
    Nic z tego.