  • 1. Data: 2012-02-26 11:10:00
    Temat: jaki dostawczak do 10000 ???
    Od: "alex" <k...@i...pl>

    Witam
    Im więcej czytam i szukam tym mniej wiem
    szukam sobie pomału jakiegoś busika do 10000 plnów
    silnik jakiś ekonomiczny 1.9 -2.2 turbodiesel
    spokojna jazda głównie po miescie 500-1000 km miesięcznie
    ładunek 100- 200 kg z tym że wysokość 145 cm (tego warunku nie
    spełnia tylko zwykły t4 -podwyższany może być)

    na początku brałem pod uwagę t4 ale troche drogi w porównaniu do innych aut
    z tego samego rocznika
    i ciężko znaleść podwyższany ,gdyby nie wysokość wziął bym zwykły t4
    teraz zastanawiam się nad ducato ,boxer ,jumper
    boje się tylko czestych awari i szybkiego zjedzenia przez rdze

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-26 16:12:50
    Temat: Re: jaki dostawczak do 10000 ???
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>