  • 1. Data: 2012-02-26 12:56:08
    Temat: Jak długo jedzie się teraz z Gliwic do Warszawy?
    Od: Adas Miauczynski <s...@g...com>

    Witajcie

    W sobotę muszę na 13:00 być na Okęciu. O której powinienem wyjechać z Gliwic, żeby
    być na czas, uwzględniając remonty trwające właśnie na gierkówce?

    Uwaga: jeżdżę zgodnie z przepisami

    --
    AM

  • 2. Data: 2012-02-26 13:08:05
    Temat: Re: Jak długo jedzie się teraz z Gliwic do Warszawy?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 26 Feb 2012 03:56:08 -0800 (PST), Adas Miauczynski
    <s...@g...com> wrote:

    >W sobotę muszę na 13:00 być na Okęciu. O której powinienem wyjechać z Gliwic, żeby
    być na czas, uwzględniając remonty trwające właśnie na gierkówce?

    Od c.a. 4,5h do nieskończoności.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2012-02-26 13:41:06
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Adas Miauczynski !:
    > Witajcie
    >
    > W sobotę muszę na 13:00 być na Okęciu. O której powinienem wyjechać z
    > Gliwic, żeby być na czas, uwzględniając remonty trwające właśnie na
    > gierkówce?

    Porannym ekspresem .....

    > Uwaga: jeżdżę zgodnie z przepisami

    No to jedź pociągiem, taniej i znacznie szybciej.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 4. Data: 2012-02-26 15:09:34
    Od: Adas Miauczynski <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 lutego 2012, 13:41:06 UTC+1 użytkownik Grzegorz napisał:

    > No to jedź pociągiem, taniej i znacznie szybciej.

    Będę jechał w 4 osoby + małe dziecko, więc taniej nie wyjdzie...

    Czy ktoś z Was robił ostatnio taką trasę w weekend i może się podzielić wrażeniami?

    --
    AM

  • 5. Data: 2012-02-26 18:15:23
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 03:56:08 -0800 (PST), Adas Miauczynski napisał(a):

> [...]
    być na czas, uwzględniając remonty trwające właśnie na gierkówce?

    Licz 5 godzin tym bardziej że jedziesz z małym dzieckiem. Zobacz sobie
    prognozę pogody i módl się żeby nie było wypadku na remotowanym odcinku
    między Piotrkowem a Mszczonowem.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2012-02-26 20:38:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 26.02.2012 Adas Miauczynski <s...@g...com> napisał/a:
> [...]
    być na czas, uwzględniając remonty trwające właśnie na gierkówce?

    Jak *musisz* się wyrobić na samolot to do podawanych czasów przejazdu
    dolicz dwie godziny na ewentualne objeżdżanie powypadkowych korków.
    Lepiej potem dwie godziny więcej połazić/ponudzić się niż przyjechać
    10min za późno...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2012-02-26 20:43:40
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Krzysiek Kielczewski !:

> [...]
    > dolicz dwie godziny na ewentualne objeżdżanie powypadkowych korków.
    > Lepiej potem dwie godziny więcej połazić/ponudzić się niż przyjechać

    Potwierdzam ...

    Zakładam, że 13-ta to na 2 lub 3 godz przed odlotem ...

    Wyjazd zatem ok. 5 rano + CB radio albo inny system informowania o ew.
    zablokowanym odcinku.

    Albo ... wyjazd w piątek i nocleg gdzieś pod Warszawką.

    A do kosztu przejazdu dodać trzeba też parking - choć te prywatne są
    dość tanie. Tyle że busem trzeba dojechać na lotnisko.

    I z tego oto powodu ja latam z Katowic, ostatecznie z Balic.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 8. Data: 2012-02-26 20:47:01
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Adas Miauczynski !:

    > Będę jechał w 4 osoby + małe dziecko, więc taniej nie wyjdzie...

    Ale na pewno spokojniej .....

    > Czy ktoś z Was robił ostatnio taką trasę w weekend i może się podzielić wrażeniami?

    Hmmm, masz 99,9% niezawodne autko ? Ja takich niestety już nie znam.
    Można kapcia złapać ...

    Ta trasa to loteria. Trzeba mieć CB albo kogoś kto śledzi online korki
    na tej trasie. Bywało, że z Wawy do Katowic przyjechałem poniżej 3
    godzin, a bywało że korki objeżdżałem leśnymi gruntowymi drogami, i to z
    przyczepą campingową.

    A może lepiej dzień wcześniej wyjechać ? Zależy na ile ważny ten lot.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 9. Data: 2012-02-26 22:57:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 26.02.2012 20:47, Grzegorz pisze:

    > Ale na pewno spokojniej .....

    > Hmmm, masz 99,9% niezawodne autko ? Ja takich niestety już nie znam.
    > Można kapcia złapać ...

    Masz na 99,9% pewny pociag? Bo moga odwolac. A z dworca to tez jakos
    trzeba na lotnisko przejechac, nie? Ostatnio mnie podkusilo zeby jechac
    najpierw kolejami slaskimi z gliwic do katowic a pozniej TLK z katowic
    do krakowa. I w katowicach pociag odwowali. Godzina czekania na nastepny
    (nie bylo pewnosci, ze on sie pojawi).

  • 10. Data: 2012-02-26 23:47:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 22:57:20 +0100, neoniusz napisał(a):
> [...]

    jak to liczyc ? jedna awaria na 1000 dni ? No, to 99.9 nie, ale 99.8 to od
    biedy tak...

    jednego ? to nie awaria :-)

    > Masz na 99,9% pewny pociag? Bo moga odwolac.

    albo co gorsza nie odwolaja, tylko utknie gdzies w trasie. A to im sie
    zdarza czesto.

    > A z dworca to tez jakos
    > trzeba na lotnisko przejechac, nie?

    a tu akurat pewniej - jak nie jeden autobus to drugi, sa taksowki ..

    J.