  • 1. Data: 2010-01-30 12:08:20
    Temat: jaki czytnik kart
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chce kupic czytnik kart pamieci taki all in one. Mozecie poradzic na co
    zwrocic uwage przy zakupie, czy te czytniki roznia sie pomiedzy soba czyms
    oprocz rodzaju obudowy?
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-01-30 18:34:49
    Temat: Re: jaki czytnik kart
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik adam <a...@p...onetpl> napisal w wiadomosci
    > Chce kupic czytnik kart pamieci taki all in one. Mozecie poradzic na co
    > zwrocic uwage przy zakupie

    Czy obsluguje karty o duzej pojemnosci - SDHC. Nadal sprzedawane sa modele
    wspolpracujace jedynie z kartami SD do 4GB.

    > czy te czytniki roznia sie pomiedzy soba czyms oprocz rodzaju obudowy?

    Od listopada 06 do pazdziernika 09 uzywalem wielofunkcyjnego czytnika z
    hubem USB.
    http://img440.imageshack.us/img440/2710/hubusbczytni
    kflashyg3.jpg
    Niestety po pewnym czasie gniazdo USB zaczelo niedomagac (nie bylo
    przytwierdzone dokladnie do plytki drukowanej, konieczne bylo docisniecie
    kabla do obudowy). Pewnego dnia po przypadkowym upadku oddzielilo sie w
    ogole od plytki.
    http://img413.imageshack.us/img413/6383/czytnikkart2
    .jpg
    http://img21.imageshack.us/img21/9343/czytnikkart.jp
    Nie obslugiwal on SDHC.
    Od dwoch miesiecy mam czytnik kupiony na Allegro za 14 zl i jak do tej pory
    dziala ;-)
    www.paa.pl/search/537227-czytnik-uniwersalny-sd-sdhc
    -cf-m2-ms.html
    Urzadzenia roznia sie znacznie szybkoscia dzialania. Markowe Sandiski sa
    czesto znacznie zwawsze. Poszukaj w archiwum pl.rec.foto.cyfrowa.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2010-02-01 09:59:38
    Od: "Robbo" <r...@...luv.spam.com>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwrocic uwage przy zakupie, czy te czytniki roznia sie pomiedzy soba czyms

    Polecam rzut oka na wcześniejsy wątek:

    http://tinyurl.com/yf63djo

    Po tych wskazowkach zakupilem na allegro czytnik za 5zł :-) który prędkości
    osiąga w okolicach 20mb/s odczyt.

    --
    rb