  • 31. Data: 2014-02-23 03:16:07
    Temat: Re: jaki akumulator - do dużych przebiegów ???
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 02:52:13 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message

    ps.com...

> [...]
    >

    > Stare samochody nie mają inteligencji w sterowaniu ładowaniem
    >
    > akumulatora - alternator zawsze ładuje przez ogranicznik napięcia.
    >
    > Nowe samochody potrafią sensownie sterować ładowaniem aby
    >
    > naładowany aku niepotrzebnie nie gazował marnując energię.

    > Znowu bzdury gadasz - 14.4V dla akumulatora kwasowego daje
    >
    > pełne naładowanie (100%). Te 60% to Ci się pomyliło
    >
    > z samochodami typu hybryd które pracuja w widełkach 20-80%
    >
    > właśnie aby zapewnić długowieczność akumulatorów litowych.

    > Niewykluczone jest, że już się nie zmienisz i zawsze będziesz

    Doucz się Pszemol. Ale nie z grup dyskusyjnych od takich samych mądrych inaczej jak
    Ty, tylko z książek. Książka to dużo zadrukowanych kartek razem połączonych. Może
    dasz radę przeczytać, ze zrozumieniem może być gorzej. Jak widzę Twoje odpisywanie w
    którym nie ogarniasz całego tekstu. I żeby się nie pogubić musisz go dzielić co dwa
    zdania to mam wątpliwości co do Twoich możliwości zrozumienia tekstów dłuższych niż
    są w popularnych mózgojebowych czasopismach. A co do SEM. Żaden z was grupowych
    mundrusi nie wiedział że tam zachodzą zjawiska jakie opisał ten jeden jedyny mądry co
    wiedział. Ja wiedziałem połowę tego co on. A wy nic. Czyli drogą selekcji chemik co
    wiedział o tych dwóch związkach chemicznych i SEM zmieniającym się w zależności od
    proporcji w jakich się znajdują jest wielki. Za nim jestem ja a potem długo, długo
    nikt i dopiero eksperci od gumowych dzwonków i giętkich parasoli.

  • 32. Data: 2014-02-23 11:14:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 19:52:13 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > niezależnie od tego czy to Centra czy Varta czy inny Bosch.
    > To ta sama chemia, to samo ogniwo więc te same napięcia pracy...

    Uwazaj Pszemolu - jakies wymysly zelowe.
    "zwykly" akumulator niewielkie gazowanie znosi, a wiec i ponad 14V,
    zelowe nie. Nie jestem pewien tych innych pomyslow, AGM chocby.

    J.

  • 33. Data: 2014-02-23 17:28:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Doucz się Pszemol.

    Ty się doucz jak ustawić sobie komputer do pisania w usenecie
    a wtedy radź innym aby się douczali. Na razie wstyd tylko jak cytujesz.

    > A co do SEM. Żaden z was grupowych mundrusi nie wiedział że tam
    > zachodzą zjawiska jakie opisał ten jeden jedyny mądry co wiedział.

    Inni wiedzieli ale nie opisali bo widzą co z Ciebie za jeden, i tak nie
    zrozumiesz.

    > Ja wiedziałem połowę tego co on. A wy nic.

    Właśnie dlatego że wiedziałeś tylko połowę wyciągałeś kompletnie
    niewłaściwe wnioski przy tym doradzając innym ŹLE. Ale fakt, że
    wiedziałeś tylko połowę nie przeszkadzał Ci w tym aby kłócić się
    zajadle z tymi, którzy Ci tłumaczyli że napięcie NIE JEST STAŁE.

> [...]
    > w jakich się znajdują jest wielki. Za nim jestem ja a potem długo,
    > długo nikt i dopiero eksperci od gumowych dzwonków

    Trzymaj się z daleka od tematów dotyczących elektryczności
    bo nie mając o tych zagadnieniach zielonego pojęcia tylko
    robisz ludziom wodę z mózgów tak jak z tą "dobrą radą" aby
    przed zakupem akumulatora kwasowo-ołowiowego sprawdzać
    jakie jego producent zaleca napięcie w samochodzie...
    Puknij się w czoło.

  • 34. Data: 2014-02-23 17:29:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Uwazaj Pszemolu - jakies wymysly zelowe.
    > "zwykly" akumulator niewielkie gazowanie znosi, a wiec i ponad 14V,
    > zelowe nie. Nie jestem pewien tych innych pomyslow, AGM chocby.

    Jeśli jakiś akumulator nie toleruje 14.4V to nie nadaje się jako
    typowy zamiennik akumulatora rozruchowego w samochodzie
    bo taki jest jak na razie standard w samochodach... więc nie
    będzie leżał na półce w sklepie z takimi akumulatorami.

  • 35. Data: 2014-02-23 22:06:12
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 17:28:38 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > przed zakupem akumulatora kwasowo-ołowiowego sprawdzać
    >
    > jakie jego producent zaleca napięcie w samochodzie...

    Tak jak Ty wiedzieli. Chuja żeście wiedzieli. Po fakcie to byle głupek stwierdza ze
    wiedział ale nie powiedział.

  • 36. Data: 2014-02-24 00:15:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Tak jak Ty wiedzieli. Chuja żeście wiedzieli.
    > Po fakcie to byle głupek stwierdza ze wiedział ale nie powiedział.

    Wiedzieliśmy więcej od Ciebie i nie wprowadzaliśmy nikogo w błąd
    że SEM jest stałe i zmienia się w akumulatorze tylko R-wew....

    Jakie IQ trzeba mieć aby nauczyć się pisać w usenecie i ciąć cytaty?
    Ty musisz mieć niższe...

  • 37. Data: 2014-02-24 00:32:40
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 00:15:34 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > że SEM jest stałe i zmienia się w akumulatorze tylko R-wew....
    >

    > Jakie IQ trzeba mieć aby nauczyć się pisać w usenecie i ciąć cytaty?

    Nie wiedziałeś i tamci mundrusie też nie wiedzieli. A nawet jak zmienia się stosunek
    dwóch związków chemicznych to i tak pozostaje jakieś SEM a niemożliwość oddania
    dużego prądu wynika z rezystancji wewnętrznej. Ty weź się doucz. Jak gówno nie umie
    pływać to twierdzi że woda za rzadka. Jak półmózg z grup dyskusyjnych zostanie
    przyłapany na tym ze kłamie i jest głupi to zawsze ma asa w rękawie. Tym asem jest że
    coś źle ustawione w czytniku. Tak że nie pierdol że bystry jesteś, no chyba że tak
    bystry jak woda w rynsztoku.