  • 11. Data: 2009-07-09 07:37:38
    Temat: Re: jaki LCD
    Od: Mori <ukryty@_adres.pl>

    Slawek Maculewicz pisze:

    >> sharp lc-32d44e-bk
    >> Powdpowiedzcie cokolwiek, pliz.
    >
    > Bierz Sharpa.

    Bardzo Wam wszystkim dziękuję - biorę Szarpa z Euro właśnie (okazało się
    że na ich stronie internetowej jest tańszy niż w stacjonarnym sklepie
    :D). Mam nadzieję, że nie zasnę podczas zmiany kanałów :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mori

  • 12. Data: 2009-07-09 08:28:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > no i tym optymistycznym akcentem nalezy zakonczyc watek. :-)

    NO!

  • 13. Data: 2009-07-09 08:29:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mori" <ukryty@_adres.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo Wam wszystkim dziękuję - biorę Szarpa

    Bez ogladania?

  • 14. Data: 2009-07-09 08:54:13
    Od: Mori <ukryty@_adres.pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Mori" <ukryty@_adres.pl> napisał w wiadomości

    > Bez ogladania?
    Byłem w sklepie, lista z pierwszego posta wzięła się z subiektywnej
    oceny właśnie, więc ufam, że właściwie wtedy oceniłem jakość obrazu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mori

  • 15. Data: 2009-07-09 12:54:48
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 09-07-2009 o 09:37:38 Mori <ukryty@_adres.pl> napisał(a):

    > Bardzo Wam wszystkim dziękuję - biorę Szarpa z Euro właśnie (okazało się
    > że na ich stronie internetowej jest tańszy niż w stacjonarnym sklepie
    > :D). Mam nadzieję, że nie zasnę podczas zmiany kanałów :)

    Jak już go ustawisz w domu, to wróć nas poopieprzać za wybór...8-)

    --
    Brak sygnaturki.

  • 16. Data: 2009-07-09 16:13:29
    Od: Dariusz Zygmunt <i...@a...net>

    On Thu, 09 Jul 2009 09:22:44 +0200, Gienek wrote:

    > Powiedz, żeby sprzedawca włączył na interesujących ciebie modelach ten
    > sam program. Popatrz którego odbiór ci się najbardziej podoba i tego
    > kup.

    Tylko w czasie oceniania przełącza TV z trybu "Sklep" na "Dom" ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 17. Data: 2009-07-10 09:25:48
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Tylko w czasie oceniania przełącza TV z trybu "Sklep" na "Dom" ;-)

    Co to za tryb?

  • 18. Data: 2009-07-10 22:01:14
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W piątek 10 lipiec 2009 11:25, Gienek wyraził następujacą opinię:

    > Co to za tryb?

    Niektóre TV, gdy się zresetuje ustawienia pytają się czy uruchomić TV w
    trybie normalnym czy "wystawowym". Ten drugi tryb charakteryzuje się
    maksymalnym podbiciem wszystkich "polepszaczy obrazu" oraz tym że cokolwiek
    byś zmienił żeby widzieć normalny obraz to i tak po jakimś czasie jest to
    resetowane.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --