  • Data: 2010-04-08 22:17:01
    Temat: jakby bateria w pilocie - ale czy na pewno?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Czasami moje VW Golf IV nie otwiera się po użyciu pilota - jakby bateria
    padła.
    Ale jak otworzę kluczykiem to sekundę potem wszystko działa.
    Ostatnio zauważyłem, że jak wyłączę silnik i kręcę się z kwadrans po garażu,
    to potem nie mogę zamknąć auta kluczykiem.
    Oczywiście po zamknięciu z kluczyka pilot wraca do normy w następnej
    sekundzie.
    Czy to jakiś mechanizm działania, którego sobie nie uświadamiam?

    Będę wdzięczny za porady.
    Feromon