  • Data: 2014-01-23 13:11:06
    Temat: jaka tv z satelity? kilka pytań
    Od: "Zabist" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od 2 lat nie mam żadnej TV i nie czuję się gorszy od innych :-)
    Niemniej jednak czasem brakuje mi dobrego dokumentu a dziewczynie kobiecych
    kanałów.
    U znajomych czasem oglądamy Planete, Kuchnia.tv, domo plus, travel jakiś
    tam, tvn style ...
    Zastanawiam się w tej chwili nad NC+ ale może na Cyfrowy Polsat są podobne
    kanały, które mogłyby zastąpić Planete (np. bbc knowledge) albo tvn style
    (jakiś odpowiednik)?
    Czy są teraz jakieś promocje? W sklepie rtv widziałem info, ze kupując nc+
    montaż i antena gratis?
    A może nie warto brać nc+ tylko cyfrowy? Są jakieś alternatywy?