  • 11. Data: 2006-12-14 23:51:49
    Temat: Re: jaka przysz?o?ae TKT ?
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Przemysław Gubernat wrote:

    > Gdyż to że ma się 200m do torów nie oznacza, że w danym miejscu jest
    > możliwość podłączenia, bądź też trzeba instalować drogie urządzenia aby
    > "wyprowadzić" sygnał. Jeżeli powiesz TKT pokryję 50% kosztów aby móc się
    > tam podłączyć - na pewno zrobią wyjście do klienta.

    Mnie np. sami namawiają żebym skorzystał z ich łącz. Tylko jeden warunek
    - mam sobie sam odebrać sygnał z ich najbliższej "skrzynki".
    I wcale im się nie dziwię.

  • 12. Data: 2006-12-15 07:09:40
    Temat: Re: jaka przysz3o?a TKT ?
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Mnie np. sami namawiają żebym skorzystał z ich łącz. Tylko jeden warunek -
    > mam sobie sam odebrać sygnał z ich najbliższej "skrzynki".

    Tylko te ich ceny to jakieś zeszłoroczne są.

    Lee

  • 13. Data: 2006-12-15 08:47:11
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    Lee wrote:

    > Tylko te ich ceny to jakieś zeszłoroczne są.

    Dlaczego zeszłoroczne? Nie znalazłem w moim regionie tańszej oferty.

  • 14. Data: 2006-12-15 19:47:33
    Temat: Re: jaka przyszłość TKT ?
    Od: none <n...@n...pl>

    kulek wrote:
    > Jaką przyszłość ma TKT ?
    > Czy warto się wiązać na dłużej z tą firmą ?

    polityczna ;)

    http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
    icleId=25141
    http://www.gazetapolska.pl/?module=content&lead_id=2
    62

  • 15. Data: 2006-12-19 22:23:30
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > skad w takim razie cala fala narzekan w rodzaju "mieszkam 200m od torow i
    > TKT pokazuje mi drzewo jak chce od nich telefon/Internet ???

    TKT za takie psie pieniadze z tytulu 1 telefon lub pare Mb/s symetryka nie
    bedzie przeciez wypruwac flakow. I tu nie chodzi o firme tylko biznes i
    zarobek. Chcesz kilka Mb/s od TKT - nigdy nie ma problemu, tylko sam sobie
    odbierz, chcesz 70Mb/s carrier- wszystko da sie zrobic.

    Wlochaty

  • 16. Data: 2006-12-20 14:55:57
    Od: none <n...@n...pl>

    Wlochaty wrote:
> [...]
    > zarobek. Chcesz kilka Mb/s od TKT - nigdy nie ma problemu, tylko sam sobie
    > odbierz, chcesz 70Mb/s carrier- wszystko da sie zrobic.

    to niech wywala to z cennika, zakoncza spzedarz i zyja z carrieow ;)

  • 17. Data: 2006-12-22 22:55:17
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    kulek napisał(a):
    > Niedawno doszły mnie słuchy, że TKT będzie wystawione na sprzedaż, że
    > nie są tam teraz prowadzone żadne inwestycje i ogólnie to wszystko za
    > dobrze się nie rysuje. Dzisiaj czytam coś takiego
    > http://wiadomosci.onet.pl/1449518,10,item.html
    > także bardzo możliwe ze to coś więcej niż plotki.
    >
    > Jaką przyszłość ma TKT ?
    > Czy warto się wiązać na dłużej z tą firmą ?

    hmm
    http://itbiznes.pl/art23945.html

    dzisiaj takie coś przeczytałem...

    jednak coś się będzie dziać w nowym roku..

  • 18. Data: 2006-12-23 10:54:48
    Od: G...@S...Janoszka.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 22 Dec 2006 23:55:17 +0100 I had a dream that kulek <k...@p...onet.pl>
    wrote:
    >hmm
    >http://itbiznes.pl/art23945.html
    >dzisiaj takie coś przeczytałem...
    >jednak coś się będzie dziać w nowym roku..

    Ciekawe kiedy miłościwie rządzące nami kupry zadecydują o powstaniu jednego
    słusznego portalu z połączenia Onetu, WP, Interii i prezydent.gov.pl.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 19. Data: 2006-12-23 17:24:15
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > hmm
    > http://itbiznes.pl/art23945.html
    >
    > dzisiaj takie coś przeczytałem...
    >
    > jednak coś się będzie dziać w nowym roku..

    Najpierw matoły sprzedają krajowego operatora żeby mieć na socjal, a potem
    chcą za nasze pieniądze powoływać nastepne państwowe molochy, żeby mieć do
    czego dokładać. To państwo jest chore. Dopuki wszyscy którzy wychowywali sie
    w PRLu nie wymrą, albo nie odejdą z życia publicznego to w polsce lepiej nie
    bedzie. Już w Biblii jest przykład, żeby stworzyć nowe państwo izraelici
    chodzili 40 lat po pustyni, żeby wymarło pokolenie które znało niewolę, a z
    Egiptu do Izraela jest niewiele ponad 300km.

    Lee

  • 20. Data: 2006-12-23 21:45:21
    Od: none <n...@n...pl>

    > Ciekawe kiedy miłościwie rządzące nami kupry zadecydują o powstaniu jednego
    > słusznego portalu z połączenia Onetu, WP, Interii i prezydent.gov.pl.

    penie nigdy bo onet nalezy juz do "ukladu" ;)
    a wp jest w obcych rekach