  • 21. Data: 2006-12-26 14:01:14
    Temat: Re: jaka przysz3o?a TKT ?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Tue, 19 Dec 2006 23:23:30 +0100, Wlochaty wrote:

    > TKT za takie psie pieniadze z tytulu 1 telefon lub pare Mb/s symetryka nie
    > bedzie przeciez wypruwac flakow. I tu nie chodzi o firme tylko biznes i
    > zarobek. Chcesz kilka Mb/s od TKT - nigdy nie ma problemu, tylko sam sobie
    > odbierz, chcesz 70Mb/s carrier- wszystko da sie zrobic.

    tyle ze chetnych na doprowadzenie 70Mb/s jest troche wiecej, a
    potencjalnych klientow niewielu
    w latach 90 z TPSA bylo podobnie, bylo zapotrzebowanie na staly Internet
    przez modem telefoniczny co tepsiarze mieli gdzies, woleli obslugiwac
    klientow co brali polpaka po 2 megabity, a ze rynek nie lubi pustki to
    powstaly spoldzielnie, osiedlowki i inne alternatywne sieci dostepowe i
    teraz zdziwienie ze sie ciezko neostrada sprzedaje bo masa ludzi juz ma
    Internet i nawet z linii telefonicznej rezygnuje :>

  • 22. Data: 2006-12-26 14:05:59
    Temat: Re: jaka przyszłość TKT ?
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 23 Dec 2006 18:24:15 +0100, Lee wrote:

    > Najpierw mato?y sprzedaj? krajowego operatora ?eby mieae na socjal, a potem
    > chc? za nasze pieni?dze powo?ywaae nastepne pa?stwowe molochy, ?eby mieae do
    > czego dok?adaae. To pa?stwo jest chore. Dopuki wszyscy którzy wychowywali sie
    > w PRLu nie wymr?, albo nie odejd? z ?ycia publicznego to w polsce lepiej nie
    > bedzie. Ju? w Biblii jest przyk?ad, ?eby stworzyae nowe pa?stwo izraelici
    > chodzili 40 lat po pustyni, ?eby wymar?o pokolenie które zna?o niewol?, a z
    > Egiptu do Izraela jest niewiele ponad 300km.

    tyle ze unia karmi nas podobnymi zasadami, najpierw zabieranie polowy
    pieniedzy w postaci opodatkowywania paliwa i wszystkiego innego a potem
    milosciwie nam panujaca oddaje czesc w postaci dotacji, doplat i innych
    bzdut okraszanych megabiurokracja ktora ma obywateliwi dac do zrozumienia
    ze to urzednik rzadzi i to od urzednika wszystko zalezy

  • 23. Data: 2006-12-27 09:32:21
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    futszaK napisał(a):

> [...]
    > teraz zdziwienie ze sie ciezko neostrada sprzedaje bo masa ludzi juz ma
    > Internet i nawet z linii telefonicznej rezygnuje :>

    Wtedy TP była hurtownikiem i moim zdaniem tak powinno być, ale to tylko
    moje zdanie..

  • 24. Data: 2006-12-28 18:58:10
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2006-12-26, o godzinie 15:01:14, użytkownik *futszaK* napisał(a) w
    wiadomości: <news:emr9va$l47$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > teraz zdziwienie ze sie ciezko neostrada sprzedaje bo masa ludzi juz ma
    > Internet i nawet z linii telefonicznej rezygnuje :>

    Ciężko sprzedaje? Ja bym tego tak nie nazwał.

    Pink

  • 25. Data: 2006-12-29 09:07:23
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > teraz zdziwienie ze sie ciezko neostrada sprzedaje bo masa ludzi juz ma
    > Internet i nawet z linii telefonicznej rezygnuje :>

    ok 1,7 miliona uzytkownikow na ok 10 mln lini telefonicznych to IMHO wiecej
    niz bardzo dobry wynik.
    TP w ciagu dwoch lat pozyskala poltora miliona uzytkownikow, moim zdaniem to
    sprzedaje sie bardzo dobrze i to mnie smuci...

    Wlochaty

  • 26. Data: 2006-12-31 20:31:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 27 Dec 2006 10:32:21 +0100, kulek wrote:

    Wtedy TP była hurtownikiem i moim zdaniem tak powinno być, ale to tylko
    > moje zdanie..

    nie tylko Twoje...

    --
    futszaK
    0601061867

  • 27. Data: 2006-12-31 20:34:08
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Thu, 28 Dec 2006 19:58:10 +0100, Pink wrote:

    > Ciężko sprzedaje? Ja bym tego tak nie nazwał.

    gdyby sie dobrze nie sprzedawala to by jej tak natretnie nie reklamowali

  • 28. Data: 2006-12-31 20:40:19
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Fri, 29 Dec 2006 10:07:23 +0100, Wlochaty wrote:

    > ok 1,7 miliona uzytkownikow na ok 10 mln lini telefonicznych to IMHO wiecej
    > niz bardzo dobry wynik.

    na 40mln mieszkancow naszego kraju-raju to raptem 4 szkodnikow na 100
    mieszkancow, dla porownania jedna z dwoch miejscowych kablowek ma 1.5 raza
    wiecej czyli 6 szkodnikow na 100 mieszkancow

    > TP w ciagu dwoch lat pozyskala poltora miliona uzytkownikow, moim
    > zdaniem to sprzedaje sie bardzo dobrze i to mnie smuci...

    przejmujesz sie magia liczb bezwzglednych, to ze sprzedalo sie 1.5mln
    nerwozdrad jest spowodowane ogromnym zapotrzebowaniem na staly dostep do
    Internetu wsrod klientow indywidualnych. inni dostawcy (kablowki,
    urynanety) dzialajac tam gdzie fTP rowniez zbieraja swoje zniwo

  • 29. Data: 2007-01-02 22:24:46
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    > na 40mln mieszkancow naszego kraju-raju to raptem 4 szkodnikow na 100
    > mieszkancow, dla porownania jedna z dwoch miejscowych kablowek ma 1.5 raza
    > wiecej czyli 6 szkodnikow na 100 mieszkancow

    oj nie mialo sie statystyki... brakuje jeszcze porownania do SKTelekom i NTT
    Docomo...

    W.

  • 30. Data: 2007-01-03 16:27:38
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > na 40mln mieszkancow naszego kraju-raju to raptem 4 szkodnikow na 100
    > mieszkancow, dla porownania jedna z dwoch miejscowych kablowek ma 1.5 raza
    > wiecej czyli 6 szkodnikow na 100 mieszkancow

    Wiesz, przeważnie jest tak że jest jedna linia telefoniczna na rodzinę,
    srednio 3,5 osobową, wiec na 40mln ludzi jest jakieś 11 mln rodzin, z
    których pewnie z 8 mln ma linie telefoniczną. Wychodzi na to że 1,7 mln
    neostrad daje dostęp do internetu prawie 6 mln mieszkancow polski.

    Lee