    From: "Lee" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jaka przyszłość TKT ?
    Date: Sat, 23 Dec 2006 18:24:15 +0100

    > hmm
    > http://itbiznes.pl/art23945.html
    >
    > dzisiaj takie coś przeczytałem...
    >
    > jednak coś się będzie dziać w nowym roku..

    Najpierw matoły sprzedają krajowego operatora żeby mieć na socjal, a potem
    chcą za nasze pieniądze powoływać nastepne państwowe molochy, żeby mieć do
    czego dokładać. To państwo jest chore. Dopuki wszyscy którzy wychowywali sie
    w PRLu nie wymrą, albo nie odejdą z życia publicznego to w polsce lepiej nie
    bedzie. Już w Biblii jest przykład, żeby stworzyć nowe państwo izraelici
    chodzili 40 lat po pustyni, żeby wymarło pokolenie które znało niewolę, a z
    Egiptu do Izraela jest niewiele ponad 300km.

    Lee