  • 21. Data: 2014-02-23 02:46:12
    Temat: Re: jaka obudowa z usb 3.0 ?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    dyskusyjnych:lebhsp$hp7$...@d...me...

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message
    news:lebdae$dpu$1@usenet.news.interia.pl...

    > Za kilka stówek więcej to można kupić w miarę przyzwoitą kartę graficzną
    > :) Czyli jakby nie patrzeć do porządnego całego kompa kilku elementów
    > brakuje

    >Dobrze że są jeszcze tacy jak Wy to się biznes kręci Intelowi...
    >Ja stukam w domu na kompie z 2007 roku za 220 dolarów :-)
    >(cena bez monitora) Procek Core 2 Duo radzi sobie całkiem nieźle.
    >Karta graficzna wbudowana w płytę główną... :-))

    Stuknij sobie w Battlefielda 4 na tym kompie za 220 dolarów :) A jak
    zrozumiesz o co chodzi to stuknij powtórnie. Siebie w czoło :P

  • 22. Data: 2014-02-23 03:28:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-23 02:37, Użytkownik BQB napisał:

    > Nie, ale było mnie stać, ja uważałem, że mi taka potrzebna - poprzednia
    > była już zbyt mocno zmodyfikowana (Chieftec CA-01-B-B-SL
    > http://www.chieftec.com/CA01.html) - bawiłem się kiedyś w WC w kompie.
    > Ja chciałem mieć z grubej blachy, ciężką obudowę, która będzie miała co
    > najmniej 2 porty USB 3.0 z przodu dostępne w górnej części bez potrzeby
    > otwierania klapy. 2 lata temu ciężko było taką znaleźć, ta obudowa w
    > tamtym czasie nie była dostępna w Polsce, czekałem około miesiąca, zanim
    > do mnie dotarła.

    Czyli powoli z tonu spuszczasz tym "ja uważałem", ja uważałem że
    wydawanie na cudaczną lub solidną obudowę obudowę to przesada i
    przy ostatnim składaku (płyta z C2D) wsadziłem wszystko do starej
    obudowy w której siedział kiedyś celeron 1,2GHz. I działa do dzisiaj.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2014-02-23 03:35:28
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >przy ostatnim składaku (płyta z C2D) wsadziłem wszystko do starej
    >obudowy w której siedział kiedyś celeron 1,2GHz. I działa do dzisiaj.

    A co ma nie działać. I wszystkie porty USB z przodu też pewnie działają.
    Zwłaszcza te 3.0 ;)

  • 24. Data: 2014-02-23 08:14:12
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:52:19 +0100, Adam napisał(a):

    > Bo trochę złego linka dostałeś.
    >
    > USB 3.0 ma więcej wyprowadzeń. Zobacz tu:
    > http://pinoutsguide.com/Slots/usb_3_0_connector_pino
    ut.shtml

    Dzięki :)
    --
    Jacek

  • 25. Data: 2014-02-23 12:28:27
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 23/02/2014 01:46, Santana wrote:

    > Stuknij sobie w Battlefielda 4 na tym kompie za 220 dolarów :) A jak
    > zrozumiesz o co chodzi to stuknij powtórnie. Siebie w czoło :P

    Do Battlefielda to mam PSa w salonie a komputer służy mi do pracy. Jak
    będziesz miał swój salon a nie pokój u rodziców w domu to zrozumiesz o
    co chodzi. ;D

    I żeby było w temacie to IMO dobra obudowa to podstawa tym bardziej, że
    raz kupiona służy przeważnie przez naście lat. W dobraj budzie ważne
    jest rozmieszczenie podzespołów, jej solidność (materiał) i chłodzenie.
    Sam mam CoolerMaster Gladiator 600, którą w momencie zakupu (~6 lat
    temu) uważałem za absolutne minimum komfortu i cena była całkiem niezła
    ~250zł. Wcześniej przez wiele lat miałem Chiftec Dragon (IMO klasyk),
    ale był za duży i musiałem zmienić.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/

  • 26. Data: 2014-02-23 12:32:29
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    Użytkownik "yuras" napisał w wiadomości grup
    Czy moglibyscie polecic jakies obudowy bez zasilacza z przynajmniej
    dwoma portami usb 3.0 na przednim panelu ?

    Cooler Master NSE-400-KKN1
    Przewiewna ,cicha (2 wentylatory 12 cm)
    Na przednim panelu 2 usb 3.0 i 2 usb 2.0
    Cena 200zł (morele)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 27. Data: 2014-02-23 14:00:02
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >Do Battlefielda to mam PSa w salonie a komputer służy mi do pracy. Jak
    >będziesz miał swój salon a nie pokój u rodziców w domu to zrozumiesz o co

    Konsola nadaje się do strzelanek jak salon do grania :) Jak będziesz miał
    kiedyś możliwość pogrania na porządnym kompie to może zrozumiesz :) A co do
    salonu, to bardzo mi przykro że musisz grać w miejscu do tego nie
    przeznaczonym. Zapewne z braku innego miejsca. Ja gram w pokoju do grania :P
    A a propos rodziców, to wielce prawdopodobne że mam dzieci starsze od Ciebie
> [...]

    >za absolutne minimum komfortu i cena była całkiem niezła ~250zł. Wcześniej
    >przez wiele lat miałem Chiftec Dragon (IMO klasyk), ale był za duży i

    A tu się zgadzam :) Komp do grania mieszka od około 10 lat w Chieftec'u Big
    Tower. Straciłem rachubę ile konfiguracji już w nim było a dalej solidny jak
    ruski czołg. A jaka wygoda z kółkami, zwłaszcza przy jego ciężarze. Drugi
    komp siedzi w CoolerMaster Cavallier. Nie taka solidna jak Chieftec ale
    spokojnie daje rade i bez wątpienia jest ładniejsza :)

  • 28. Data: 2014-02-23 14:24:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-23 03:35, Użytkownik Santana napisał:

    > A co ma nie działać. I wszystkie porty USB z przodu też pewnie działają.
    > Zwłaszcza te 3.0 ;)

    Jak robili tę płytę nie było USB3.0.
    Ale kombinuj dalej. :-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2014-02-23 14:30:34
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > A co ma nie działać. I wszystkie porty USB z przodu też pewnie działają.
    > Zwłaszcza te 3.0 ;)

    >Jak robili tę płytę nie było USB3.0.
    >Ale kombinuj dalej. :-)

    Którą płytę? Szklaną kulę mam w naprawie? :)

  • 30. Data: 2014-02-23 14:52:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-02-23 14:30, Użytkownik Santana napisał:

    > Którą płytę? Szklaną kulę mam w naprawie? :)

    Z taka pewnością siebie piszesz o portach USB w moim komputerze
    więc uznałem że jednak masz ją w domu. :-)