  • 11. Data: 2014-02-22 21:45:31
    Temat: Re: jaka obudowa z usb 3.0 ?
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 22 Feb 2014 21:32:48 +0100, BQB napisał(a):

    > A jak w wyniku wygięcia się obudowy, uszkodzi się wewnętrzna ścieżka w
    > płycie głównej, to będziesz psioczył na producenta płyty, że takie
    > kiepskie płyty robi, że się zaczęła wieszać.
    Że co? :) Płyty główne są daleko bardziej elastyczne od obudowy. I nie znam
    takiego przypadku o jakim piszesz.

    > Jest bardzo duża ilość różnic: http://pl.wikipedia.org/wiki/USB_3.0
    Też to znam :) i jakoś nie dopatrzyłem się różnic. Zauważ że pytam o budowę
    gniazda a nie o parametry standardu.

    --
    Jacek

  • 12. Data: 2014-02-22 21:52:19
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-22 21:45, Jacek pisze:

> [...]
    > takiego przypadku o jakim piszesz.

    > Też to znam :) i jakoś nie dopatrzyłem się różnic. Zauważ że pytam o budowę

    Bo trochę złego linka dostałeś.

    USB 3.0 ma więcej wyprowadzeń. Zobacz tu:
    http://pinoutsguide.com/Slots/usb_3_0_connector_pino
    ut.shtml

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2014-02-22 22:49:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > A jak w wyniku wygięcia się obudowy, uszkodzi się wewnętrzna ścieżka w
    > płycie głównej, to będziesz psioczył na producenta płyty, że takie
    > kiepskie płyty robi, że się zaczęła wieszać.

    Chyba Cię jakiś nieuczciwy sprzedawca drogich obudów do peceta nastraszył
    :-)

    Swoją drogą to ile wydajecie na wasze zestawy komputerowe skoro
    sama obudowa nawet bez porządnego zasilacza to ponad 500zł??
    Trochę crazy... za kilka stówek więcej można porządny cały komputer kupić.

  • 14. Data: 2014-02-22 23:40:28
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-22 22:49, Pszemol pisze:
    > "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > Chyba Cię jakiś nieuczciwy sprzedawca drogich obudów do peceta
    > nastraszył :-)

    Jasne, płyty główne są 4 warstwowe, czasem nawet 6 warstwowe, te
    wszystkie warstwy łączy się metalizowanymi otworami i ścieżki przy tych
    łączeniach potrafią się urwać/naderwać. Ja miałem taki jeden
    zdiagnozowany przypadek - płyta główna tylko gdy była lekko wygięta w
    jedną stronę to działała ok, ale wystarczyło, że ktoś nieopatrznie
    kopnął w obudowę i już zwis. Luty były sprawdzane i ponownie lutowane -
    nie pomogło, wyginanie płyty tak.

    > Swoją drogą to ile wydajecie na wasze zestawy komputerowe skoro
    > sama obudowa nawet bez porządnego zasilacza to ponad 500zł??
    > Trochę crazy... za kilka stówek więcej można porządny cały komputer kupić.

    To ja poproszę za kilka stówek więcej to co mam od 2 lat:
    i7 2600k
    8GB RAM
    Gigabyte Z77X-UD5H
    NZXT Hale90 650W
    Hitachi 3TB
    SSD ADATA 64 GB
    no i ta obudowa

    reszta była z poprzedniego kompa.

  • 15. Data: 2014-02-22 23:43:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-22 21:33, Jawi pisze:
    > Dobra obudowa to dobra obudowa ;)
    > Ale tak szczerze mówiąc to "męczyć" z czym?
    > Mam w domu kompa, obudowa 100pln bez zasilacza, puszka jak piszesz.
    > Komp złozony, cichy, otwierany raz na kilka miesięcy w celu odkurzenia.
    > Jako mnie nie męczy.
    > może gdybym miał serwis, firmę czy coś i otwierał te obudowy, wkładał,
    > wykładał, skręcał, próbował - to bym się zastanowił, ale do kompa który
    > stoi pod biurkiem, czy w kącie?

    Ja do obudowy zaglądam kilka razy na miesiąc, a te filtry to czyszczę
    raz w tygodniu, bo brudne takie, że nie ma ruchu powietrza, ale za to
    czysto w środku.

  • 16. Data: 2014-02-23 00:53:54
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]

    >sama obudowa nawet bez porządnego zasilacza to ponad 500zł??
    >Trochę crazy... za kilka stówek więcej można porządny cały komputer kupić.

    Za kilka stówek więcej to można kupić w miarę przyzwoitą kartę graficzną :)
    Czyli jakby nie patrzeć do porządnego całego kompa kilku elementów brakuje
    :P

  • 17. Data: 2014-02-23 00:54:41
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *BQB* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >jedną stronę to działała ok, ale wystarczyło, że ktoś nieopatrznie
    >kopnął w obudowę i już zwis. Luty były sprawdzane i ponownie lutowane -

    I ten marginalny jednostkowy mocno z czapy przypadek ma przekonac kogos
    do wydania 5 stow na obudowe?

  • 18. Data: 2014-02-23 02:11:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Santana" <s...@i...pl> wrote in message

    > Za kilka stówek więcej to można kupić w miarę przyzwoitą kartę graficzną
    > :) Czyli jakby nie patrzeć do porządnego całego kompa kilku elementów
    > brakuje

    Dobrze że są jeszcze tacy jak Wy to się biznes kręci Intelowi...
    Ja stukam w domu na kompie z 2007 roku za 220 dolarów :-)
    (cena bez monitora) Procek Core 2 Duo radzi sobie całkiem nieźle.
    Karta graficzna wbudowana w płytę główną... :-))

  • 19. Data: 2014-02-23 02:26:40
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-23 02:11, Pszemol pisze:
> [...]
    > (cena bez monitora) Procek Core 2 Duo radzi sobie całkiem nieźle.
    > Karta graficzna wbudowana w płytę główną... :-))

    Mi był taki potrzebny, bo stary był za słaby na wirtualki i przy
    kompresjach się krztusił, poprzedni procek to był zdaje się E6300, a
    przed nim AMD na 939

  • 20. Data: 2014-02-23 02:37:06
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-02-23 00:54, zil0g pisze:
    > *BQB* wdusil[a] knefle:

    > I ten marginalny jednostkowy mocno z czapy przypadek ma przekonac kogos
    > do wydania 5 stow na obudowe?

    Nie, ale było mnie stać, ja uważałem, że mi taka potrzebna - poprzednia
    była już zbyt mocno zmodyfikowana (Chieftec CA-01-B-B-SL
    http://www.chieftec.com/CA01.html) - bawiłem się kiedyś w WC w kompie.
    Ja chciałem mieć z grubej blachy, ciężką obudowę, która będzie miała co
    najmniej 2 porty USB 3.0 z przodu dostępne w górnej części bez potrzeby
    otwierania klapy. 2 lata temu ciężko było taką znaleźć, ta obudowa w
    tamtym czasie nie była dostępna w Polsce, czekałem około miesiąca, zanim
    do mnie dotarła.