  • 71. Data: 2019-07-25 19:42:41
    Temat: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Idea samochodowej kamerki jest to ze potrzebne jest ostatnie 10 sekund nagrania.
    Dobrze ja miec a jeszcze lepiej miec po to zeby nigdy sie nie przydala. Idac Twoim
    tokiem rozumowania to dlaczego tylko kilka godzin do tylu. Tydzien do tylu, miesiac,
    rok. Przed rokiem tez moglo byc cos do czego chcialbys sie odwolac. Wiesz ze Policja
    jak bedzie miala nagranie i znajdzie na nim naruszenie przepisow to ukarze? Przy stu
    godzinach szybciej cos znajda niz przy minucie. Moje kamerki maja sluzyc tylko mnie
    jako ostatnia linia obrony.

  • 72. Data: 2019-07-25 19:47:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cd. A gdybym ja cos odpierdolil to nikt nie wymaga zebym sie sam obciazyl. Ale moja
    kamerka moze mnie obciazyc.

  • 73. Data: 2019-07-26 00:35:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-25 19:42, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    godzinach szybciej cos znajda niz przy minucie. Moje kamerki maja sluzyc tylko mnie

    Kamerka jest po to by wszystko rejestrować. Co z tego wynika zależy od
    tego co się zarejestrowało i jak zostanie użyte. Może ktoś uszkodzić Ci
    samochód na parkingu. Może uwiecznić zdarzenie na drodze, którego nie
    zauważyłeś. Albo jak wjeżdżasz w kogoś. W postępowaniu przeciwko sobie
    nie trzeba takiego materiału ujawniać i tyle.

  • 74. Data: 2019-07-26 00:36:44
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-25 19:47, Zenek Kapelinder wrote:
    > Cd. A gdybym ja cos odpierdolil to nikt nie wymaga zebym sie sam obciazyl. Ale moja
    kamerka moze mnie obciazyc.

    Jak będziesz taki głupi, że udostępnisz zarejestrowany materiał.

  • 75. Data: 2019-07-26 01:39:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zobacza ze jest kamerka to moga zabezpieczyc do postepowania i sobie mozesz przed
    snem sam do siebie pogadac. Dzisiaj ze dwie godziny jezdzilem po miescie. Pomimo ze
    jezdze ostroznie to pewno bym za same przekroczenia predkosci o 10 zlapal tyle
    punktow ze pj poszlo by papa. Bardzo pozne zolte tez by sie znalazlo i jeszcze kilka
    sytuacji uznawanych za wszystkich za niegrozne ale jednak zagrozone kara i punktami.
    Jutro zmienie rozdzielczosc na 720 zeby bylo mniej niz pol godziny.

  • 76. Data: 2019-07-26 08:55:52
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-26 01:39, Zenek Kapelinder wrote:
    > Jak zobacza ze jest kamerka to moga zabezpieczyc do postepowania i sobie mozesz
    przed snem sam do siebie pogadac.

    Mogą se chcieć zabezpieczać.

> [...]
    wszystkich za niegrozne ale jednak zagrozone kara i punktami. Jutro zmienie
    rozdzielczosc na 720 zeby bylo mniej niz pol godziny.

    Pokaż film.

  • 77. Data: 2019-08-04 22:08:59
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-07-25 o 19:21, z pisze:

    > Na jakim sprzęcie Ci to wolno chodziło?

    Używam obecnie MiVue 792 WiFi Pro Duo.

    Wcześniejszej nie pamiętam, ale taka sama kicha. Nie wynika to ze
    sprzętu, bo on jest ok, lecz z softu. Na HTTP 10x szybciej ściąga filmy
    niż na standardowo wbudowywanym w kamery, mocno ociężałym protokole SMB
    + jakieś apki do tego.

    > Jest taki postęp i spadek cen zwłaszcza u chińczyków (xiaomi) że dobrze
    > by było podać szczegóły.
    > Interesuje mnie technologia a nie upodobania. :-)

    Odpisałem więc technologicznie, podając rzeczywiste liczby.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 78. Data: 2019-08-04 23:03:05
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    XBlitz P500.
    Jest na uchwycie magnetycznym i nie potrzebuje wtyczek.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 79. Data: 2019-08-05 08:11:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-08-04 o 22:08, Marek S pisze:
    > Odpisałem więc technologicznie, podając rzeczywiste liczby.

    Ale konkretnie.
    Ile trzeba czasu czekać żeby obejrzeć film na smartfonie po wifi

  • 80. Data: 2019-08-05 08:13:13
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-07-24 o 15:47, z pisze:

    > "WiFi w kamerach, nawet najdroższych, to porażka"
    >
    > Wyjaśnij. Da się normalnie w na drodze pokazać Policjantowi filmik czy
    > trzeba czekać aż się parę giga pobierze na smartfona przy wolnym wifi?

    Można na żywo podglądać obraz z kamer (przydaje się przy montażu kamer),
    można online przeglądać filmy, bez ściągania na smartfon (stream).