    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaka kamera odłączana jednym ruchem?
    Date: Fri, 26 Jul 2019 00:35:28 +0200
    <8...@g...com>

    On 2019-07-25 19:42, Zenek Kapelinder wrote:
    > Idea samochodowej kamerki jest to ze potrzebne jest ostatnie 10 sekund nagrania.
    Dobrze ja miec a jeszcze lepiej miec po to zeby nigdy sie nie przydala. Idac Twoim
    tokiem rozumowania to dlaczego tylko kilka godzin do tylu. Tydzien do tylu, miesiac,
    rok. Przed rokiem tez moglo byc cos do czego chcialbys sie odwolac. Wiesz ze Policja
    jak bedzie miala nagranie i znajdzie na nim naruszenie przepisow to ukarze? Przy stu
    godzinach szybciej cos znajda niz przy minucie. Moje kamerki maja sluzyc tylko mnie
    jako ostatnia linia obrony.

    Kamerka jest po to by wszystko rejestrować. Co z tego wynika zależy od
    tego co się zarejestrowało i jak zostanie użyte. Może ktoś uszkodzić Ci
    samochód na parkingu. Może uwiecznić zdarzenie na drodze, którego nie
    zauważyłeś. Albo jak wjeżdżasz w kogoś. W postępowaniu przeciwko sobie
    nie trzeba takiego materiału ujawniać i tyle.