  • 1. Data: 2010-09-13 11:21:04
    Temat: jaka drukarka laser kolor
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    jaką drukarke laser kolor kupic:
    - duplex
    - sieć
    dostępne zamienniki - by nie popłynąc na eksploatacji?

    kasa? 2-3k netto

    ilosc druków:
    5k czarno białych na mc
    0,5k-1,5k kolor na miesiac

    moze kombajn jakis ze skanerem? (jesli jest taka mozliwosc w tej cenie)

    --
    pozdros
    icek

  • 2. Data: 2010-09-13 12:22:35
    Temat: Re: jaka drukarka laser kolor
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 13:21:04 +0200, icek2 napisał(a):

    > Witam,
    >
    > jaką drukarke laser kolor kupic:
    > - duplex
    > - sieć
    > dostępne zamienniki - by nie popłynąc na eksploatacji?
    >
    > kasa? 2-3k netto
    >
    > ilosc druków:
    > 5k czarno białych na mc
    > 0,5k-1,5k kolor na miesiac

    Porządną, biurową plujkę za 1kzł do kolorów i przyzwoity czarno-biały laser
    za 1kzł do b&w.

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2010-09-13 15:00:14
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i6l1f6$f42$1@news.onet.pl>, icek2 napisał(a):

    > jaką drukarke laser kolor kupic:
    > - duplex
    > - sieć
    > dostępne zamienniki - by nie popłynąc na eksploatacji?
    >
    > kasa? 2-3k netto
    >
    > ilosc druków:
    > 5k czarno białych na mc
    > 0,5k-1,5k kolor na miesiac

    np: HP CP3505X

    > moze kombajn jakis ze skanerem? (jesli jest taka mozliwosc w tej cenie)

    Choć zalecany nakład ma 3000/mc, to może Xerox 6128MFP?
    Tyle, że do Xeroxów już się mocno zraziłem - bez znaczenia jaki model.
    Jedynie co serie 63xx jeszcze w miarę się trzymają, a reszta pada jak
    muchy.

    Jacek

  • 4. Data: 2010-09-13 15:04:38
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2010-09-13 13:21, icek2 pisze:
> [...]
    > 5k czarno białych na mc
    > 0,5k-1,5k kolor na miesiac
    >

    > moze kombajn jakis ze skanerem? (jesli jest taka mozliwosc w tej cenie)

    Kombajn HP LaserJet CM2320fxi MFP
    używam i jest OK

    Bartek

  • 5. Data: 2010-09-13 15:18:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "icek2" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > 5k czarno białych na mc
    > 0,5k-1,5k kolor na miesiac
    >

    > moze kombajn jakis ze skanerem? (jesli jest taka mozliwosc w tej cenie)

    http://www.shopmania.pl/shopping~online-wszystko-w-j
    ednym~kupowac-kyocera-fs-c1020mfp~p-3403847.html

    W firmie sukcesywnie wymieniamy drukarkowy bajzel na Kyocery w miare padania
    dotychczasowych, jak dotad zadnych zastrzezen.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-09-13 16:48:12
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-13 17:18, kamil pisze:

> [...]
    >

    > W firmie sukcesywnie wymieniamy drukarkowy bajzel na Kyocery w miare
    > padania dotychczasowych, jak dotad zadnych zastrzezen.

    cena ok
    marka mi pasuje :)

    cena tonerów - zabiła mnie :D

    ma ktoś jakieś inne propozycje?

    --
    pozdros
    icek

  • 7. Data: 2010-09-13 17:00:35
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni8sf3u.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

> [...]
    > Tyle, że do Xeroxów już się mocno zraziłem - bez znaczenia jaki model.
    > Jedynie co serie 63xx jeszcze w miarę się trzymają, a reszta pada jak

    Tanie Xeroksy nie sa robione przez Xeroksa.

  • 8. Data: 2010-09-13 20:33:42
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <i6llbn$s6c$1@node1.news.atman.pl>, MC napisał(a):

    > Tanie Xeroksy nie sa robione przez Xeroksa.

    Zdaje się, że Xerox wycofał się już z drukarek Samsunga sprzedawanych
    pod logo Xeroxa? Chyba, że jeszcze czegoś nie wiem :)

    Ponadto pytanie - co to jest tani Xerox? 300zł? 1000zł?
    1500zł? 3000zł? Bo modele za 1500zł (laser mono) lecą jak muchy.

    Jacek

  • 9. Data: 2010-09-13 21:56:27
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 18:48:12 +0200, icek2 napisał(a):

    ednym~kupowac-kyocera-fs-c1020mfp~p-3403847.html

    > cena ok
    > marka mi pasuje :)
    >
    > cena tonerów - zabiła mnie :D
    >
    > ma ktoś jakieś inne propozycje?

    Weźcie sobie w użytkowanie drukarkę Konica-Minolta z serii Bizhub z
    polimerowym tonerem, np. C350. Koszty wydruków zabijają śmiechem. Taką
    ofertę - wynajem rozliczany za wydruki - oferuje wielu dystrybutorów tej
    marki. Można też kupić używaną drukarkę z roczną gwarancją, koszty nie
    są wcale aż tak duże. W standardzie masz duplex, skaner A3, rozsyłanie
    skanów w PDF-ach mailem do adresatów, obsługę faksu internetowego, i co
    tam tylko chcesz. Kawy nie zaparzy, niestety.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 10. Data: 2010-09-14 08:04:28
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
    wiadomości news:slrni8t2l6.llq.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...

    > Zdaje się, że Xerox wycofał się już z drukarek Samsunga sprzedawanych
    > pod logo Xeroxa? Chyba, że jeszcze czegoś nie wiem :)

    A znalazł innego dostawcę? Bo chyba nie uruchonmił produkcji u siebie. Też
    tak dokładnie nie śledzę tej historii, ale to wystarczy porównać zdjęcia.

    > Ponadto pytanie - co to jest tani Xerox? 300zł? 1000zł?
    > 1500zł? 3000zł? Bo modele za 1500zł (laser mono) lecą jak muchy.

    Laser mono za 1500 to dla mnie już drogi laser.