  • 11. Data: 2009-10-08 14:47:29
    Temat: Re: jak zrobić forum
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > a ja mam cos do powiedzenia, ale bede milczal lepiej... ;)

    nie mój to problem...

  • 12. Data: 2009-10-09 10:11:19
    Od: "JBG" <j...@W...gazeta.pl>

    identifikator: 20040501 < h...@o...eu > napisał(a):

    > a nie moglibyście mi poprostu powiedzieć? jakie kolumny w bazie - Ktoś
    chyba
    > robił, nie wszyscy lubią jakieś marne gotowce...

    Najlepiej zrobić w/g tego:
    http://www.mapbender.org/images/f/fa/Database_struct
    ure.png

  • 13. Data: 2009-10-09 15:08:08
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    http://www.mapbender.org/images/f/fa/Database_struct
    ure.png

    uuuuu, ale skomplikowane, ja myślałem o czymś prostszym, ale dzięki...

    możecie mnie nakierować na strony dokumentacji mysql, wlazłem na ich stronę
    i się pogubiłem oczywiście dokumetacji nie znalazłem...

  • 14. Data: 2009-10-09 15:25:21
    Od: Robert <r...@b...ua>

    Dnia Fri, 9 Oct 2009 17:08:08 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > możecie mnie nakierować na strony dokumentacji mysql, wlazłem na ich stronę
    > i się pogubiłem oczywiście dokumetacji nie znalazłem...

    Coś słabo szukałeś... dev.mysql.com/doc/

    --
    Robert Drygas

  • 15. Data: 2009-10-09 15:31:50
    Od: Peter <p...@p...fm>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    >
    > możecie mnie nakierować na strony dokumentacji mysql, wlazłem na ich
    > stronę i się pogubiłem oczywiście dokumetacji nie znalazłem...

    <ironia mode on>
    Jeżeli znalezienie linku do dokumentacji MySQL-a sprawiło Ci kłopot, to
    boję się myśleć jak będzie z dalszym poznawaniem MySQL-a :P Przy okazji:
    link jest dokładnie określony na stronie głównej dotyczącej MySQL-a.
    <ironia mode off>

    --
    Peter

  • 16. Data: 2009-10-09 15:46:28
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no teraz to ruszymy

  • 17. Data: 2009-10-09 19:54:40
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:haku6f$dka$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > nie mój to problem...

    Twoje forum tez nie jest naszym problemem :)
    Zasadniczo mozesz kupic za troche grosza gotowy mechanizm forum, wygogluj
    sobie bo prawde mowiac z wrodzonego lenistwa i w uznaniu dobrej roboty jaka
    wykonali koledzy robiac te "marne darmowe fora" uzywam tylko ich.
    Przy tym poziomie pytannia nalezalo spodziewac sie tego poziomu odpowiedzi i
    uwazam ze koledzy i tak potraktowali Cie ulgowo.
    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 18. Data: 2009-10-09 20:03:03
    Od: Robert <r...@b...ua>

    Dnia Fri, 9 Oct 2009 21:54:40 +0200, zho napisał(a):

> [...]
    > Przy tym poziomie pytannia nalezalo spodziewac sie tego poziomu odpowiedzi i
    > uwazam ze koledzy i tak potraktowali Cie ulgowo.

    Nawet niekoniecznie kupić, są też darmowe narzędzia :-)

    --
    Robert Drygas

  • 19. Data: 2009-10-09 20:23:59
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <r...@b...ua> napisał w wiadomości

    > Nawet niekoniecznie kupić, są też darmowe narzędzia :-)
    Robert ja wiem, ty wiesz i tez pewnie stosujesz ale zacytuje naszego nowego
    kolego, ktorego nicka i tak nie zapamietam, co najwyzej kill file bedzie go
    pamietal jak sie wkurze : cytat: " nie wszyscy lubią jakieś marne gotowce...
    "
    Skoro nie chce marnego i darmowego gotowca to prosze bardzo sa rozwiazania
    komercyjne za pieniazki platne gotowka lub przelewem :)

  • 20. Data: 2009-10-10 07:17:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    prawda, źle się wysłowiłem, chodziło mi o poziom skomplikowania, rok zajmie
    mi zanim się nauczę obsługiwać takie gotowe zaawansowane forum