  • 31. Data: 2009-10-21 14:34:05
    Temat: Re: jak zrobić forum
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    może Ktoś wie jak w phpbb wyłączyć całkowicie wyszukiwarkę?

  • 32. Data: 2009-10-21 15:47:57
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    mam jeszcze problemik ze stlami, daje domyślny jakis styl, a i tak po
    wejściu na forum jest ten z paczki phpbb...

  • 33. Data: 2009-10-22 09:49:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no dobra jakoś sobie poradziłem, ale chciałbym prosić o podpowiedź jak w
    phpbb uruchomić na stronie głównej link "zobacz swoje posty" bo w tej chwili
    się nie pojawia...

  • 34. Data: 2009-10-22 14:44:56
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    no dobra, musi być włączona wyszukiwarka, ale może Ktoś wie jak uruchomić
    link "zobacz swoje posty" w phpbb przy wyłączonej wyszukiwarce? i może Ktoś
    widział jakiś manual jak poprawiać stronę główną forum - usuwanie zbędnych
    dodatków...