  • 1. Data: 2009-10-06 19:12:38
    Temat: layout na divach
    Od: Johnny2 <"tcy[ns]"@aol.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się jak złożyć to do w całość
    http://img3.imageshack.us/img3/7964/laynl.jpg

    Na tabelkach to jeszcze jakoś to wygląda, ale na divach to już nie
    bardzo :) Chodzi o to, aby to co znajduje się na tle niebieskim i
    zielonym zawsze było widoczne, po środku (stała szerokość ok. 960px,
    margin:0 auto) a to co znajduje się po bokach dopasowywało się
    automatycznie do szerokości przeglądarki ew. rozdzielczości. Próbowałem
    już chyba wszystkich możliwych kombinacji i nic nie sensownego nie
    przychodzi mi już do głowy :/ Dizajner, z którym mam nieprzyjemność
    współpracować tak to sobie wykombinował, a moim zdaniem to trochę
    odbiega od standardów.

    Ktoś ma jakiś pomysł? :)

  • 2. Data: 2009-10-06 22:06:03
    Temat: Re: layout na divach
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Johnny2 wrote:
> [...]
    > automatycznie do szerokości przeglądarki ew. rozdzielczości. Próbowałem
    > już chyba wszystkich możliwych kombinacji i nic nie sensownego nie

    A co ma być w miejscu pozostałych kolorów?

  • 3. Data: 2009-10-07 02:32:52
    Od: Exe Very Cute <k...@p...Xonet.pl>

    Johnny2 pisze:

> [...]
    > margin:0 auto) a to co znajduje się po bokach dopasowywało się
    > automatycznie do szerokości przeglądarki ew. rozdzielczości.

    Ale ka problem? Układ wydaje się być dosyć prosty. Sam często kroję
    podobne laye, gdzie żółty - tło, a czerwony to jakiś cień lub inne
    wykończenie graficzne.

    background-position: center)
    ew. jeśli trzeba float, kolejny <div> z szer. 100%

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 4. Data: 2009-10-07 05:06:30
    Od: Johnny2 <j...@a...pl>

    Exe Very Cute pisze:
> [...]
    > wykończenie graficzne.

    > background-position: center)
    > ew. jeśli trzeba float, kolejny <div> z szer. 100%

    Nie wyjdzie :) Wszystkie bloki to tak jakby elementy tego samego
    pociętego, zdjęcia z różnym stopniem kompresji. Tylko to pośrodku
    ma być zawsze widoczne, niezależnie od rozdzielczości/szerokości
    przeglądarki.

  • 5. Data: 2009-10-07 11:44:26
    Od: Bogdan Baraszkiewicz <b...@g...com>

    Johnny2 <j...@a...pl> wrote:
> [...]
    > pociętego, zdjęcia z różnym stopniem kompresji. Tylko to pośrodku
    > ma być zawsze widoczne, niezależnie od rozdzielczości/szerokości

    No to część żółtą i czerwoną jako jeden obrazek wrzuć w tło body, a
    część niebieską i zieloną jako drugi w tło wyśrodkowanego diva albo jako
    IMG w tym divie.

    b.

  • 6. Data: 2009-10-07 16:57:49
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Johnny2 wrote:

> [...]
    >przychodzi mi już do głowy :/ Dizajner, z którym mam nieprzyjemność
    >współpracować tak to sobie wykombinował, a moim zdaniem to trochę

    "Dopasować" w znaczeniu "skalować" czy wycentrować w poziomie w oknie?
    Żółte i czerwone różnią się _wyłącznie_ stopniem kompresji?

    Grzegorz