  • 11. Data: 2016-04-11 15:03:13
    Temat: Re: jak zrobić dym ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup

    >Ostatni raz próbowałem palić w podstawówce. Nie uśmiecha mi się
    >wciąganie do organizmu tego typu substancji...

    Teraz robia z filtrem :-)
    Przeciez nie musisz - sam sie pali, gruszka gumowa mozna ..

    A teraz jeszcze masz szeroki wybor e-papierosow - nie wiem, moze jest
    dostepny plyn bez nikotyny :-)

    >Płyn do wytwornic dymu - może to jest jakiś pomysł
    >Ale jak to jest "generowane" - jakaś grzałka ?

    Grzalka.
    W piecu byc moze niepotrzebna.

    J.

  • 12. Data: 2016-04-11 15:08:19
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > To wcale nie jest pytanie żartobliwe.
    > Przy okazji walki z piecykiem do reflow przyszło mi do pustaka,żeby
    > posprawdzać jak się zachowuje powietrze wewnątrz, jak wypływa itp.
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie
    > śmierdział, nie był toksyczny...
    >
    > Gdzie się kupuje dym ??

    Pomyślałem o suchym lodzie w wodzie.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego

  • 13. Data: 2016-04-11 15:14:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 11.04.2016 o 13:40, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    Niezłą mgłę robi parę kryształów nadmanganianu potasu wrzuconych do
    słoika perhydrolu.

  • 14. Data: 2016-04-11 15:20:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-11 o 14:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "cezar" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dzis to nie wiem, czy ping-pongi zadymia, chyba nie.

    > No, strazakom, sklepikarzom, hurtowniom, fabrykom, statkom ...

    A przy okazji potwornie capiło.
    Były jeszcze niektóre przezroczyste linijki - podobny efekt.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 15. Data: 2016-04-11 15:51:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    Płyn do wytwornic dymu na dyskoteki/koncerty.
    Dym w sprayu :) do testowania czujek dymu. Gdzieś ostatnio widziałem za 40
    zł puszka. Jak znajdę to podeślę linka
    Kilka lat temu kominiarz sprawdzał u mnie wentylacje i miał takie jakby
    miniaturowe świece dymne, które dymiły przez kilkanaście sekund.
    Wszystkie powyższe są bezwonne i nietoksyczne przy normalnym użytkowaniu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2016-04-11 16:05:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2016 13:22:43 +0100, cezar napisał(a):

    > I komu to przeszkadzało? :P

    No właśnie :) Ale najlepszy był z filmowych klisz celulozowych.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2016-04-11 16:13:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-04-11 15:03, J.F. wrote:
    (ciap)
    > A teraz jeszcze masz szeroki wybor e-papierosow - nie wiem, moze jest
    > dostepny plyn bez nikotyny :-)

    IMO jest.
    Ale to nie całkiem dym, raczej para, sie w warunkach pieca może nie
    sprawdzić.

    Mnie niech zaprosi (palę "Mocne") budżet państwa wspomożemy!

    > Grzalka.
    > W piecu byc moze niepotrzebna.

    Tak mi przyszło proste rozwiazanie, stare i dostępne:
    trochę saletry z cukrem :-)

    Włodek

  • 18. Data: 2016-04-11 16:15:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-04-11 16:05, Jacek Maciejewski wrote:

    > No właśnie :) Ale najlepszy był z filmowych klisz celulozowych.

    No do celuloidowych klisz to ja się już nie dorwałem, a nawet rakietę
    podobno dało się zrobić :-)

    Włodek

  • 19. Data: 2016-04-11 16:34:07
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Gdzie się kupuje dym ??

    - nawilżacz powietrza
    - liquid do e-papierosów (robi się dym przez podgrzanie)

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 20. Data: 2016-04-11 16:37:50
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-04-11 o 13:40, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Ale w przezroczystym powietrzu słabo widać.
    > No to - napuścić dymu. Ale skąd ? Żeby był dobrze widoczny, nie

    tu jest instruktaż:
    https://www.youtube.com/watch?v=GazPACc4dpA

    a.

    PS. MSPANC ;)