  • 11. Data: 2010-01-17 01:31:28
    Temat: Re: jak wyciągnąć bios jako plik, aby...
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    tg in news:97096$4b517d87$59647da4$11174@news.upc.ie
    [.............]
    > zeby zaprogramowac bios uzylbys dyskieki z plikami czy sciagnetego z
    > sieci programu ktory te pliki instaluje?

    zeby zaprogramowac bios uzylbym dyskietki z plikami, ktora to dyskietke w
    celu zaprogramowania biosu kaza najpierw utworzyc wykorzystujac PLIK.EXE. Bo
    jak slusznie nalezy podejrzewac, PLIK.EXE jest tylko paczka do utworzenia
    dyskietki, a nie do zainstalowania nowego biosu i nic mu do roboty na plycie
    w katalogu cds\clean\bootdisk.
    Czyli ja bym wpakowal tam pliki tworzace zawartosc dyskietki.
    I TYLKO o to pytam.

    Plik tworzacy dyskietke to PLIK.EXE. Jak sie podejrzy jego zawartosc, to
    zawiera:
    QRST5.EXE
    qrstbatch.bat
    ROMPAQ._01
    SP20945.CVA
    Ale jak kliknie sie w ów PLIK.EXE to utworzy dyskietke z plikami jednak
    lekko innymi.
    I ja pytam sie: brac do katalogu pliki z dyskietki, czy wyzej wymienione.

    > potrzebujesz flashera w exe i niespakowanego binarnego biosu, czyli na
    > 99.99% tego co program instalacyjny na dyskietke zapisuje

    wiec jak podejrzewalem: do katalogu cds\clean\bootdisk brac zawartosc
    dyskietki.

    http://tinyurl.com/yfpbwv3