-
1. Data: 2010-01-23 15:46:13
Temat: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: "Icek" <i...@d...pl>
Zgloszenie: przy zwiekszaniu predkosci obrotowej silnika z np. 2k do 3k
(choc moze byc dowolnie) przygasaja swiatla. Napiecie w instalacji spada z
14.1 do 11.9 V
Diagnoza 1: Komputer nie wskazal zadnego problemu
po 2h
Diagnoza 2: Komputer nic nie zdiagnozowal, ale problem faktycznie wystepuje.
Dziwne. Nie wiemy czym to spowodowane.
po 4h
Diagnoza 3: serwis juz wie w czym problem. To wina niedoladowanego
akumulatora !!
Zalecenie: prosze podlaczyc akumulator do ladowania najlepiej na 2 doby zeby
akumulator sie dobrze naladowal.
Masakra. Nie wiem kto pracuje w ASO ale mam wrazenie, ze same matoly i
idioci. Potwierdza sie zasada, ze jak komputer czegos nie zdiagnozuje to nie
da sie tego w ASO naprawic.
Sprawdzanie odbywalo sie podczas przegladu gwarancyjnego. Z zalozeniem
oslony silnika i dorobieniem kluczyka faktura byla na 2000 zlotych.
Najbardziej mnie zaskoczyla jednak pozycja faktury: "wymiana uszczelki korka
spustowego 1 pln".
Czy taki serwis nie zdaje sobie sprawy, ze jak juz ktos wydaje u nich 2000
zlotych na naprawy i przeglady to jak zobaczy doplate do uszczelki za 1 pln
to do nich nie przyjedzie drugi raz ? Zwlaszcza, ze przeglad po 20kkm
kosztuje 800 zeta i wydawalo mi sie, ze wszystko jest juz w cenie.
Icek
PS Teraz nie wiadomo w czym problem bo akumulator jest doladowany a problem
nadal wystepuje.
Nie polecam serwisu Peugeota D&D we Wroclawiu. Wybitnie im nie idzie.
-
2. Data: 2010-01-23 18:35:41
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: "glang" <g...@o...pl>
> Najbardziej mnie zaskoczyla jednak pozycja faktury: "wymiana uszczelki
> korka
> spustowego 1 pln".
pomijając resztę nie ma się co temu dziwić. po prostu musieli to zdjać ze
stanu magazynowego czy rozliczyć w ramach usługi serwisowej wymaganej przy
takiej usłudze bo wymaga tego np gwarant
gbyby tego nie było na fakturze a potem by była awaria z tym związana
gwarant mógłby zanegować gwarancję twierdząc że usługa nie została wykonana
zgodnie z zaleceniami :)
pzdr
GL
-
3. Data: 2010-01-23 18:54:19
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: stebi <m...@n...pl>
Icek pisze:
> Sprawdzanie odbywalo sie podczas przegladu gwarancyjnego. Z zalozeniem
> oslony silnika i dorobieniem kluczyka faktura byla na 2000 zlotych.
> Najbardziej mnie zaskoczyla jednak pozycja faktury: "wymiana uszczelki korka
> spustowego 1 pln".
Wg. polskiego prawa jakby Ci dali to za darmo, to musielby od tego
podatek zapłacić.
-
4. Data: 2010-01-23 19:54:44
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: "ttt" <t...@n...pl>
> Masakra. Nie wiem kto pracuje w ASO ale mam wrazenie, ze same matoly i
> idioci. Potwierdza sie zasada, ze jak komputer czegos nie zdiagnozuje to
> nie
> da sie tego w ASO naprawic.
Jak słysze ASO i Peugeot to juz wiem, ze zaraz uslysze jakies jaja. Na
Gornym Slasku tez glownie slychac podobne historie wlasnie o ASO tego
producenta samochodu. Nie do przebicia jest wg mnie historia, ktora spotkala
mego kumpla, ktory ma model 206. Cos mu zaczelo nie tak sie dziac i pojechal
do ASO. Po godzinie diagnozowania kolega uslyszal, ze padl komputer - koszt
wymiany okolo ladnych kilku tysiecy zlotych. Kolega pojechal zatem do
jakiegos prywatnego serwisu, gdzie po pol godziny okazalo sie, ze to wina
bezpiecznika. Wymiana kosztowala kilkanascie zlotych.
-
5. Data: 2010-01-23 20:07:57
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: Tomek <b...@o...pl>
> Zgloszenie: przy zwiekszaniu predkosci obrotowej silnika z np. 2k do 3k
> (choc moze byc dowolnie) przygasaja swiatla. Napiecie w instalacji spada z
> 14.1 do 11.9 V
>
To ja ci powiem jak działa ASO Opla w Gdańsku.
Samochód nie zawsze zapala na ciepłym silniku CDTI. Podejrzenie
rozrusznika. Samochodem pojechałem do serwisu.
Diagnoza ASO: trzeba zmienić rozrząd bo na ciepłym silniku łańcuch
wydłuża się o 5 cm i przestawiają się fazy. OK 1600zł ale będzie
działał. Dziwne że łańcuch na zimnym silniku skraca się o te 5cm no ale
chyba wiedzą co robią. Przy wymianie rozrządu stwierdzili że wszystko w
środku jest połamane i naprawa będzie kosztować 7 tys ale jak rozbiorą
dalej to może i 10 tys. Niestety nie chcieli dać gwarancji że 10 tys na
naprawę wystarczy bo moze pekła glowica. Zaznaczam że autem jexdziliśmy
kilka tys km odkąd zaczęły się problemy z zapalaniem. Złożyć z powrotem
silnika nie mogą bo wszystko popękane. Po 1 m-cu złożyli na prośbę
prawnika i jakoś nic nie było popękane i samochód jeździ. Także można
wydać 1000 a mozna wydać 10000na tą samą naprawę. Przy wymianie żarówki
nie wymienili wypalonego gniazda które jest powodem zwarcia i
przepalenia żarówki, ale 80 zl potrafili skasować za żarówkę .
Tomek
-
6. Data: 2010-01-23 20:14:06
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: Michał <m...@w...o2.pl>
> Przy wymianie żarówki nie wymienili wypalonego gniazda które jest
> powodem zwarcia i przepalenia żarówki, ale 80 zl potrafili skasować za
> żarówkę .
Oplowskie żarówki trzeba w ASO wymieniać?
-
7. Data: 2010-01-23 21:33:45
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: "maincoon" <k...@t...pl>
>
> Jak słysze ASO i Peugeot to juz wiem, ze zaraz uslysze jakies jaja. Na
> Gornym Slasku tez glownie slychac podobne historie wlasnie o ASO tego
> producenta samochodu. Nie do przebicia jest wg mnie historia, ktora
> spotkala mego kumpla, ktory ma model 206. Cos mu zaczelo nie tak sie dziac
> i pojechal do ASO. Po godzinie diagnozowania kolega uslyszal, ze padl
> komputer - koszt wymiany okolo ladnych kilku tysiecy zlotych. Kolega
> pojechal zatem do jakiegos prywatnego serwisu, gdzie po pol godziny
> okazalo sie, ze to wina bezpiecznika. Wymiana kosztowala kilkanascie
> zlotych.
>
>
W Bydgoszczy w Partnerze 1.9 D (silnik DW8) zerwał mi się pasek osprzętu 800
m od ASO Peugeota na Fordońskiej.
Podjechałem, otwieram zlecenie proszę o wymianę. Panowie z serwisu mówią że
paska nie ma ale mogą sprowadzić na wtorek (rzecz działa się w czwartek).!
Na plus mogę o nich powiedzieć że skierowali mnie do prywatnego sklepu z
serwisem 100m dalej gdzie pasek był i w ciągu 30 min. było po sprawie.
Tak się zastanawiam co poza olejem i filtrami mają w ASO Peugeota od ręki...
-
8. Data: 2010-01-23 22:59:12
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: Tomek <b...@o...pl>
W dniu 2010-01-23 20:14, Michał pisze:
>> Przy wymianie żarówki nie wymienili wypalonego gniazda które jest
>> powodem zwarcia i przepalenia żarówki, ale 80 zl potrafili skasować za
>> żarówkę .
>
>
> Oplowskie żarówki trzeba w ASO wymieniać?
Trzeba przy okazji przeglądu :)
Tomek
-
9. Data: 2010-01-23 23:01:43
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: "Tomi" <t...@t...pl>
Użytkownik "Tomek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hjfhei$2kf$1@news.onet.pl...
>
> To ja ci powiem jak działa ASO Opla w Gdańsku.
>
Jedno gdańskie to potrafi oddać samochód po reklamacji stukajacego
zawieszenia (tuleja do wymiany) z odkreconym wozkiem calego zawieszenia i
puscic tak w trase, potrafia nawymieniac kupe elektroniki podczas gdy
okazuje sie ze zwarty jest jeden kabelek do masy... Przyjmuja na jedna
usterke, wpisujac w karte zlecenia co innego, a na koncu nikt nie wie co
gdzie i jak i wogole po co...
Kolega chcial przelozyc zawieszenie z jednego auta do drugiego - tez nie
potrafili bo juz dokumentacji nie maja i wogole to paaaanie koszty duze - u
"pana Stasia" w dzien czy dwa zrobili. Jak zapali sie kontrolka silnika to
od razu "zatankowane bardzo zle paliwo" mimo ze auta jezdza na dynamicu lub
innym lepszym paliwie na markowych stacjach.
Najlepiej to tylko olej wymieniac i inne proste eksploatacyjne sprawy.
-
10. Data: 2010-01-24 00:00:45
Temat: Re: jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Od: "Max_P" <M...@x...pl>
"Icek" <i...@d...pl>
> Nie polecam serwisu Peugeota D&D we Wroclawiu. Wybitnie im nie idzie.
To auto na F to Ci ten wrocławski serwis wcisnąl?
Max