  • 1. Data: 2017-03-09 19:21:20
    Temat: jak sprawdzic sluchawke BT
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Sluchaweczka BT - dzialala czasami, a jak byla potrzebna, to juz nie.

    Miga diodka jakby prawidlowo, ale zaden telefon jej nie widzi.

    I nie wiem - BT uszkodzony, czy cholera sie z czyms laczy i blokuje
    dla innych.
    A moze telefony uszkodzone ... co tam

    A baterii wyciagnac sie nie da :-(

    A, typ: "no name".

    J.

  • 2. Data: 2017-03-10 09:45:52
    Temat: Re: jak sprawdzic sluchawke BT
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 9 Mar 2017 19:21:20 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sluchaweczka BT - dzialala czasami, a jak byla potrzebna, to juz
    nie.

    A widziałeś kiedyś coś działającego bez zastrzeżeń na BT? Ja jeszcze
    się nie spotkalem. Przez ostatnie 10 lat miałem kilka sluchawek,
    kilka roznych zestawów w różnych samochodach i zawsze były i są te
    same problemy z łączeniem:
    - sluchawka melduje że jest połączona a zestaw/telefon twierdzi coś
    przeciwnego
    - skuchawka jest włączona a zestaw nie umie się z nią połączyć.

    Ciekawe, że, przez 10 nie potrafią zrobic aby to działało a te
    problemy są identyczne w kolejnych generacjach słuchawek i zestawow
    czy telefonow.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-03-10 10:48:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Mar 2017 09:45:52 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Ciekawe, że, przez 10 nie potrafią zrobic aby to działało a te
    > problemy są identyczne w kolejnych generacjach słuchawek i zestawow
    > czy telefonow.

    A pady do PS łączą się po BT i zawsze działają.
    Może trzeba kupić coś od Sony? :)

  • 4. Data: 2017-03-10 11:08:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    nie.

    >A widziałeś kiedyś coś działającego bez zastrzeżeń na BT?

    Ogolnie tak.
    W zasadzie mam dobre doswiadczenia ... ale sluchawki uzywam bardzo
    sporadycznie

> [...]
    >przeciwnego
    >- skuchawka jest włączona a zestaw nie umie się z nią połączyć.

    Ale ta dzialala, tylko uzywalem tak raz na 3 miesiace.

    A teraz nie i nie ... na razie rozladowuje.

    J.

  • 5. Data: 2017-03-10 21:25:13
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marek
    naskrobał(a):

    > Ciekawe, że, przez 10 nie potrafią zrobic aby to działało a te
    > problemy są identyczne w kolejnych generacjach słuchawek i zestawow
    > czy telefonow.

    Ciekawe spostrzeżenia, ja używam już czwartej z kolei słuchawki z różnymi
    telefonami i prócz jakichś incydentalnych padów nie zaobserwowałem
    większych problemów. Może w zamian produktów NoName zacznij używać
    markowych wyrobów.
    Pierwszą słuchawką była Nokia, nie pamiętam numerka, zakładana tak dziwnie
    na uchu. Zamiast pałączka miała pełną elipsę. Działa do momentu jak nie
    połamałem jej. Wtedy kupiłem pierwszego Plantronicsa i teraz już nie
    zamienę na inną słuchawkę. Telefony też różne, od HTS Wildfire, poprzez
    Nokię po Xiaomi RN2.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed

  • 6. Data: 2017-03-11 00:50:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 10 Mar 2017 21:25:13 +0100, " ...:::WISKOLER:::..."
    <j...@b...rh> wrote:
    > Może w zamian produktów NoName zacznij używać
    > markowych wyrobów.

    Zestawy fabryczne w, samochodach są noname? Telefony Samsumga są
    noname? Sluchawki Jabbra za 150 pln są noname?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2017-03-13 20:17:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." napisał w wiadomości grup
    .net...
> [...]

    >telefonami i prócz jakichś incydentalnych padów nie zaobserwowałem
    >większych problemów. Może w zamian produktów NoName zacznij używać

    Tamta co dzialala byla noname, a dzialala ... az przestala.

    Teraz mam jakiegos noname ... z androidem dziala, a z Nokia nie
    dziala.

    Ale to IMO wina nokii (starej).

    J.