    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: jak sprawdzic sluchawke BT
    Date: Fri, 10 Mar 2017 21:25:13 +0100

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marek
    naskrobał(a):

    > Ciekawe, że, przez 10 nie potrafią zrobic aby to działało a te
    > problemy są identyczne w kolejnych generacjach słuchawek i zestawow
    > czy telefonow.

    Ciekawe spostrzeżenia, ja używam już czwartej z kolei słuchawki z różnymi
    telefonami i prócz jakichś incydentalnych padów nie zaobserwowałem
    większych problemów. Może w zamian produktów NoName zacznij używać
    markowych wyrobów.
    Pierwszą słuchawką była Nokia, nie pamiętam numerka, zakładana tak dziwnie
    na uchu. Zamiast pałączka miała pełną elipsę. Działa do momentu jak nie
    połamałem jej. Wtedy kupiłem pierwszego Plantronicsa i teraz już nie
    zamienę na inną słuchawkę. Telefony też różne, od HTS Wildfire, poprzez
    Nokię po Xiaomi RN2.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Müller wrócił do swojego gabinetu i zastał Stirlitza klęczącego przed