  • 21. Data: 2013-02-25 20:45:06
    Temat: Re: jak pozbyc sie zaklocen w kablu audio?
    Od: kojot23344 <a...@o...pl>

    W dniu 2013-02-25 20:17, x pisze:

    > ? Zainwestuj we wzmacniacz kina domowego z wejsciem optycznym i plyte glowna/karte
    muzyczna z takimz wyjsciem.

    Do słuchania komputera wystarcza mi to co mam.
    A co do dobrego dźwięku, mam inny system.

    --
    pozdro

  • 22. Data: 2013-02-26 20:46:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>

    W dniu 2013-02-25 20:17 x napisał(a):

    > ? Zainwestuj we wzmacniacz kina domowego z wejsciem optycznym i plyte
    > glowna/karte muzyczna z takimz wyjsciem.

    Zdecydowanie. Połączenie optykiem na 10m jest bezproblemowe a wejście
    optyczne S/PDIF ma chyba każdy produkowany w ciągu ostatnich lat
    amplituner. Po stronie komputera wystarczy prosty dongle USB,
    inwestowanie w drogą kartę muzyczną tylko po to aby wypuścić przez nią
    S/PDIF jest bezcelowe.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 23. Data: 2013-02-26 21:03:31
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    okablowanie itp.

> [...]
    > komputera wystarczy prosty dongle USB, inwestowanie w drogą kartę muzyczną
    > tylko po to aby wypuścić przez nią S/PDIF jest bezcelowe.

    Takie właśnie mam rozwiazanie .
    Z miedzianym kablem miałem problemy z przydźwiekiem ,niską jakością i
    "kopało" przy podłączaniu (długość kabla 10 m).
    Puściłem światłowód (amplituner- komputer) i po problemie.