  • 1. Data: 2009-03-29 16:07:21
    Temat: jak kupici miernik z podlaczeniem do pc ?
    Od: "Michał" <g...@b...pl>

    witam,
    z racji ze bawie sie troche latarkami, aku itp, chciałbym się zaopatrzyć w
    jakiś miernik, żeby rejstrować przebieg spadku napięcia i ew. poboru prądu.
    Najtanszym co znalazłem jest takie cudo: VA18B , wyglada przyzwoicie, na
    elektrodzie znalazłem parę zdań o tym, ale może ktoś używa i może napisać
    jak to się sprawuje?
    Ogólnie ciężko kupić coś z podłączeniemdo komputera za 150zł:)
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-03-29 19:30:46
    Temat: Re: jak kupici miernik z podlaczeniem do pc ?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Michał pisze:

> [...]
    > jak to się sprawuje?
    > Ogólnie ciężko kupić coś z podłączeniemdo komputera za 150zł:)

    Mam Metexa i polecam. Zależnie, jakiej rozdzielczości potrzebujesz - to
    do twoich zastosowań może wystarczy najtańszy model z serii: ME-21 (3
    1/2 cyfry) albo nieco droższy ME-31 (3 3/4 cyfry). Teraz widzę, że cena
    nieźle skoczyła i w NDN miernik ME-31 kosztuje prawie 200 zł brutto.
    ME-21 powinien być tańszy, spróbuj wyguglać sklepy mające go w ofercie.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-03-29 19:55:32
    Od: "Michał" <g...@b...pl>

> [...]
    > nieźle skoczyła i w NDN miernik ME-31 kosztuje prawie 200 zł brutto.
    > ME-21 powinien być tańszy, spróbuj wyguglać sklepy mające go w ofercie.

    oki, dzięki, poszperam,
    pozdrawiam
    Michał