  • 11. Data: 2009-06-29 19:02:04
    Temat: Re: jak jest w koncu z tym darmowym przeniesieniem numeru?
    Od: W <a...@o...pl>

    Olgierd wystukał, co następuje:

    > Ja się im troszkę nie dziwię.

    Ja w sumie też, ale z drugiej strony...

    > Politykom się wydaje, że wystarczy napisać jakiś przepis, a cała ludność
    > stanie na baczność i będzie klaskać powiekami z radości. Troszkę jak
    > degaulleowskie "intendentura? musi nadążać!"

    ...ten przepis nie powstał przecież z dnia na dzień - co nie? :]

  • 12. Data: 2009-06-29 19:36:53
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 19:02:04 +0000, W napisał(a):

    > ...ten przepis nie powstał przecież z dnia na dzień - co nie? :]

    Tak, ma "aż" 30-dniowe vacatio legis.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-06-29 19:43:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Tak, ma "aż" 30-dniowe vacatio legis.

    Rozporządzenie? Nie, 15 dni. DU z 23 czerwca 2009 Nr 97 poz. 810

    M.

  • 14. Data: 2009-06-29 20:40:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 21:43:34 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Rozporządzenie? Nie, 15 dni. DU z 23 czerwca 2009 Nr 97 poz. 810

    Tak, ale ten akurat obowiązek z ustawy wynika. A ona 30 dni przed
    wejściem w życie została opublikowana.

  • 15. Data: 2009-06-29 20:49:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Tak, ale ten akurat obowiązek z ustawy wynika. A ona 30 dni przed
    > wejściem w życie została opublikowana.

    Opłata tak, ale terminy wynikają tylko z rozporządzenia

    M.

  • 16. Data: 2009-06-30 14:41:44
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Olgierd pisze:
    > Dlaczego mógłbyś choćby przypuszczać, że operatorzy mieliby pobierać
    > opłatę za coś, za co nie wolno im pobierać opłaty?

    Bo żyje w Polsce, jak dla mnie to już wystarczający powód, żeby na
    każdym kroku być podejrzliwym
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 17. Data: 2009-07-04 14:24:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    >
    > Dlaczego mógłbyś choćby przypuszczać, że operatorzy mieliby pobierać
    > opłatę za coś, za co nie wolno im pobierać opłaty?

    Bo ostatnio tak sie wypowiadali. Ze nie bedzie bezplatnego przenoszenia
    przynajmniej do konca wakacji.

    TA

  • 18. Data: 2009-07-04 14:35:40
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-07-04 16:24, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bo ostatnio tak sie wypowiadali. Ze nie bedzie bezplatnego przenoszenia
    > przynajmniej do konca wakacji.

    Bez sensu. Takie będzie prawo i oni nie mogą obie wybiórczo decydować że
    to będą przestrzegali a coś innego oleją! Bez jaj. A jak słysze
    argumenty że nie są technicznie gotowi do darmowego przenoszenia numeru
    to nóż mi się otwiera w kieszeni. Do odpłatnego są gotowi technicznie a
    do darmowego już nie?! Bez jaj.

  • 19. Data: 2009-07-04 15:17:56
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    PlaMa pisze:

    > argumenty że nie są technicznie gotowi do darmowego przenoszenia numeru
    > to nóż mi się otwiera w kieszeni. Do odpłatnego są gotowi technicznie a
    > do darmowego już nie?! Bez jaj.

    Bo to chodziło chyba, że nie są przygotowani technicznie do
    przeniesienia numeru w tak krótkim czasie. No w sumie jest
    to możliwe ale wiadomo, rękoma i nogami niektórzy się
    zapierają żeby tak właśnie było, po wypowiedzi rzecznika Era
    o tej szybkości co może być dla klientów niekorzystna,
    stawiam że najwięcej kłopotów bedzie miała Era i u niej ta
    technika będzie szwankować :D

    --
    pzdr, Piotr M