  • 1. Data: 2012-12-02 15:01:31
    Temat: jak długo ważny starter po uruchomieniu
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    orange wysyła się sms: start na:8088 rok ważności
    tmobile/heyah: rok czasu gdy wykonamy wy/przychodzące połączenie

    nie wiem jak jest w play (fresh5) i plus (simplus5)

    erator/

  • 2. Data: 2012-12-02 16:10:04
    Temat: Re: jak długo ważny starter po uruchomieniu
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 2 Dec 2012 15:01:31 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    >orange wysyła się sms: start na:8088 rok ważności
    >tmobile/heyah: rok czasu gdy wykonamy wy/przychodzące połączenie
    >
    >nie wiem jak jest w play (fresh5) i plus (simplus5)

    We freshu po aktywacji starter ważny 10dni na wychodzące (play na
    kartę rok ważności konta= stary play fresh), po tym terminie albo
    doładowanie za 5pln przedłuża na rok albo można przejść na play na
    kartę 0zł w play i mamy jeszcze kolejne 14 dni wychodzących ale i tak
    potem trzeba doładować się zgodnie z cennikiem oferty.
    Simplus znaczy plus na kartę (nie wiem czy są dostępne karty za 5pln
    bo na stronie ich nie ma ale są za 3pln) karta za 3pln ma 7dni
    wychodzących potem można aktywować rok ważności konta i doładować
    dowolną kwotą od 5pln i będzie rok na wychodzące. Tyle że obowiązuje
    rok ważności konta tylko w taryfie plus na kartę.Aktywacja *136*11*04#
    i doładowanie za 5pln.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-12-02 16:21:13
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "dizel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowolną kwotą od 5pln i będzie rok na wychodzące. Tyle że obowiązuje
    > rok ważności konta tylko w taryfie plus na kartę.Aktywacja *136*11*04#

    mam plusy 5simplus i playe 5fresh
    czyli jak rozumiem obydwa trzeba doładować by dzwonić przez rok

    play5: 10 dni wychodzące i rok przychodzące
    plus5: 7dni wychodzące ale ile przychodzące?

    erator/

  • 4. Data: 2012-12-02 16:42:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 2 Dec 2012 16:21:13 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    >mam plusy 5simplus i playe 5fresh
    >czyli jak rozumiem obydwa trzeba doładować by dzwonić przez rok

    zgadza się

    >play5: 10 dni wychodzące i rok przychodzące

    10 dni wychodzące +90 dni na przychodzące po minięciu wychodzących (po
    aktywacji startera bez żadnych doładowań)
    >plus5: 7dni wychodzące ale ile przychodzące?

    widzę że jednak są startery 5 w plusie
    http://www1.plus.pl/si2/webapp/wcs/stores/servlet/Si
    PhoneCmd?categoryId=1000000015&productId=1000129663&
    catalogId=1000000002&storeId=10001&tariffId=-1&promo
    tionId=-1&promotionAAId=&productType=SIMPLUS&viewId=
    3&masterCategoryId=1000000010
    konto ważne 15 dni od aktywacji

    tu się mogę domyślać że jak nie aktywujesz rocznej ważności konta i
    nie doładujesz po aktywacji to będzie i tak 365 dni na przychodzące
    tak jak był do tej pory w simplusie